Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-07, 20:50   #30
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det tabu å klage på varmen?

Tja, jeg syns vel kanskje det er litt vel tidlig å klage på varmen, med mindre man er gravid eller har liten baby som ikke klarer å varmeregulere seg selv. Det relativt nye huset vårt er en bakerovn og Snupp sover i bare bleia, med pannekrøllen godt klistret fast i tinningen. Men jeg får meg ikke til å klage over varmen. Ikke ennå, når den har vært her så kort. Får vi en sommer som er like varm hele tiden så forbeholder jeg meg retten til å klage. Men jeg tviler på at det skjer før i slutten av august. Jeg elsker årstider, og dette er noe jeg kan leve med, like mye som jeg kan leve med tonnevis med snø om vinteren.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat