|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?
Uff, Tinka, så kjipt. Enda en sommer med gips for junior eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Og forresten så klager jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Det skal jeg gjøre KristinS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg klager ikke på varmen. Kunne godt hatt det sånn hele året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Nåh...
![]() |
#28 |
Introvert optimist
|
Sånn er det her også, men nå har jeg akkurat tatt meg en iskald dusj og det var alldeles himmelsk!
Alt over 20 grader sender jeg gjerne til dere. Det hadde vært fint å kunne dele.
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
villende
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Tja, jeg syns vel kanskje det er litt vel tidlig å klage på varmen, med mindre man er gravid eller har liten baby som ikke klarer å varmeregulere seg selv. Det relativt nye huset vårt er en bakerovn og Snupp sover i bare bleia, med pannekrøllen godt klistret fast i tinningen. Men jeg får meg ikke til å klage over varmen. Ikke ennå, når den har vært her så kort. Får vi en sommer som er like varm hele tiden så forbeholder jeg meg retten til å klage. Men jeg tviler på at det skjer før i slutten av august. Jeg elsker årstider, og dette er noe jeg kan leve med, like mye som jeg kan leve med tonnevis med snø om vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Ustabil
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg syns jevnt over at folk klager på været nesten uansett - noe jeg syns er veldig unødvendig, fordi det stort sett blir klaging og klaging og atter klaging. Enten er det for varmt, eller for kaldt, eller for mye vind, eller så er det "surt" eller så er det så klamt - og så videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
intro
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Må forresten moderere meg selv litt her. Jeg klager ikke på varmen. Ordentlig, elegant klaging har jeg ikke energi til i så høye temperaturer. Jeg klager altså ikke; jeg lider. Nå er det vel like før gubben får meg med på å kjøpe en kjølbar bil som er mange år nyere enn hva jeg normalt ville ha gått med på.
![]() |
![]() |
#33 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg bruker å si at jeg klager med god samvittighet, fordi jeg går hele vinteren og lengter etter muligheten til å klage over varmen igjen!
![]() |
#34 |
Borte
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg elsker sol og sommer. Det kunne ikke falt meg inn å klage fordi det er varmt. Det er jo deilig, jo. Jeg syns det er skikkelig kjipt å fryse, men det gjør meg ingenting å være varm. Så jeg koser meg skikkelig nå og nyter hvert minutt av finværet. Selv middagslaging i 30 graders kjøkken er behagelig.
![]() |
#35 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Er så glad for at alle er forskjellige og at alle kan få lov til å klage på ting som plager dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Introvert optimist
|
Behagelig? Du liker sikkert rotfylling uten bedøvelse og så trekker du ut neglene dine for moro skyld når du skal ha det skikkelig moro.
![]() |
#37 |
Borte
|
![]() |
#38 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Jeg er av en eller annen grunn rett og slett overtroisk når det gjelder "troll i ord". Så jeg tror faktisk at sola kan forsvinnge om noen klager!
![]() |
#39 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Er det tabu å klage på varmen?Er en grunn til at jeg ytterst skjelden reiser til sydligere strøk for å si det sånn..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Dette funker jo fint om man jobber.
![]() |
|
|