Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-15, 09:45   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

For meg ville det vært veldig viktig å høre akkurat hva slags informasjon som ble gitt om sønnen min, og hvilke reaksjoner og/eller spørsmål som kom fra de andre foreldrene, så jeg ville helt klart gått på foreldremøtet. (Men hvis du synes det holder å få referat fra mannen din, synes jeg det er helt "innafor" å løpe i stedet, altså, det er ikke ment som et krav til hva jeg synes du må gjøre.)

Jepp. Jeg hadde valgt foreldremøte, uten tvil. Det er noe med å være tilstede, kunne svare på spørsmål og danne en relasjon til de andre foreldrene med en gang. Da vil det være lettere å snakke sammen om situasjoner skulle oppstå.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat