|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Når det skal opplyses om diagnose på møtet, ville jeg valgt å være tilstede. Min mann husker aldri detaljer (om noe som helst, egentlig
![]() |
#22 |
Drømmer
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
Jeg hadde valgt foreldremøte fordi det skal snakkes om diagnosen til sønnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Textrovert
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Nå tror jeg ikke det skal gis en avhandling om diagnosen, altså. Men de skal kort informere på fellesdelen at det er barn med ulike spesielle behov på trinnet og så skal de si litt mer når vi blir delt inn klassevis.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
Men når andre foreldre skal informeres om sønnens diagnose, blir det jo ikke som et hvilket som helst annet foreldremøte. Sånn til vanlig, hadde jeg vært veldig lykkelig om jeg kunne sendt faren til ungen på foreldremøter og sluppet selv.
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg hadde heller ikke latt ethvert foreldremøte gå foran sånt, men akkurat første møte på ungdomsskolen og særlig når det skal snakkes om sønnen så hadde unødvendige og lett bortprioriterbare fritidsaktiviteter måtte vike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Enig i dette tror jeg. Men jeg hadde glatt dratt på hvilket som helst møte for å unngå terrengløp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Borte
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Et helt vanlig foreldremøte ville jeg lett droppet om mannen stilte, men dette er både første gang på ny skole og det skal tas opp spesifikke ting rundt HI's sønn.
![]() |
#28 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Pappaen er på møtet, og kan både representere og gjenfortelle det som blir sagt?
![]() |
#29 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Enig i dette.
![]() |
#30 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg ville gått på foreldremøtet. Første gang på ungdomsskolen er det et poeng å treffe de andre foreldrene, så om det i det hele tatt var mulig så ville vi gått begge to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg ville valgt foreldremøtet i denne settingen. Fordi det er første møtet på nye skole der det er fint å kunne vite litt mer om foreldregruppa og fordi det skal informeres om sønnen deres.
![]() |
#32 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Hadde valgt foreldremøte.
![]() |
#33 |
Hertuginne
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Så lenge en av dere går på foreldremøtet så vil jeg anbefale løp. (Og det kommer fra anti-løpe-dronningen.)
![]() |
#34 |
intro
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Ikke kjøp terrengsko, i alle fall. Det tror jeg ikke du trenger. Da blir dt litt enklere å ta enavgjørelse i site liten også. (b.m. Ubruke terrengsko i skapet i 5 år.
Sist redigert av Bluen : 26-08-15 kl 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Textrovert
|
Egentlig er jeg helt enig.
![]() |
#36 |
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Foreldremøte. Det blir gjennomgang av mange nye ting, du får møte lærerne og du får møte de andre foreldrene. Selv om mannen skal gå så er det mye du vil miste om du bare får referat fra ham. Tenk på det som en investering i sønnen din sitt nye skoleliv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
flisespikker
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?For meg ville det vært veldig viktig å høre akkurat hva slags informasjon som ble gitt om sønnen min, og hvilke reaksjoner og/eller spørsmål som kom fra de andre foreldrene, så jeg ville helt klart gått på foreldremøtet. (Men hvis du synes det holder å få referat fra mannen din, synes jeg det er helt "innafor" å løpe i stedet, altså, det er ikke ment som et krav til hva jeg synes du må gjøre.)
![]() |
#38 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
Da hadde jeg hvertfall valgt å være der, selv om mannen skal. Med mindre løpet er skikkelig, skikkelig viktig for deg og det sier du jo at det ikke er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
© All rights reserved
|
Jepp. Jeg hadde gått og som ungdomsskolelærer hadde jeg satt pris på at du kom. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|