|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg har meldt meg på et terrengløp neste uke. Ikke en event som er viktig for meg per se, men jeg tenkte at det ville være greit å få med seg sånn rent treningsmessig. Det er bindende påmelding, men jeg har ennå ikke betalt de 345 kronene deltakelsen koster.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg hadde reist på foreldremøte, mest fordi jeg synes det er nyttig å få med seg. Kanskje spesielt når diagnoser omtales. Jeg hadde dog aldri meldt meg på et løp i utgangspunktet, så for meg er det ikke rare problemstillingen.
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg hadde nok valgt foreldremøte.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg har aldri vært spesielt utslitt etter koloskopi, så energimessig tror jeg det går helt fint.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Foreldremøte, uten tvil.
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg får fnatt av at halve befolkningen mellom 35 og 60 løper rundt med pulsklokker og kompresjonstights som om de skulle hatt fanden sjøl i hælene. Med mindre det er jobben din å løpe/ holde deg i form ( slik det er for Northug og andre toppidrettsutøvere) innfinner du deg på første foreldremøte på ungdomsskolen. :streng: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
Ja, jeg har vurdert denne løsningen. Men skal jeg løpe, må jeg kjøpe meg terrengsko og jeg må planlegge en del logistikk, så egentlig føler jeg at jeg ønsker å ta et endelig valg ganske snart.
![]() |
#10 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Så nå at mannen din stiller, i så fall blir jeg litt mindre streng, selv om jeg personlig ville gått på møtet sammen med mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?
Det høres ikke ut som om du egentlig vil løpe det løpet ...
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?For meg er det vanskelig å skjønne at dette er et dilemma engang. Selvfølgelig foreldremøte.
![]() |
![]() |
#15 |
This is normal!
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Ut fra det du skriver høres ut som om foreldremøtet er viktigst for deg. Jeg tror jeg ville prioritert det selv, særlig siden autismediagnosen til sønnen din kommer opp. Min antakelse er at dere vil oppleve positive tilbakemeldinger og støtte rundt dette fra foreldregruppen, og det kan i seg selv være fint å ta med seg.
![]() |
![]() |
#16 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Jeg hadde gått på foreldremøtet.
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?(Nå føler jeg meg litt mot røkla, gitt.
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?Men Ru, dah.
![]() |
#19 |
Textrovert
|
Jeg hadde glatt droppet hvilket som helst foreldremøte på barneskolen. De var virkelig waste of time. Men dette blir annerledes.
![]() |
#20 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: [Dilemma] Første foreldremøte på ungdomsskolen eller løp man er påmeldt?I og med at sønnen din får en rolle på foreldremøtet, så hadde jeg dratt selv om mannen min også skulle. Fordi det er kjekt å vite selv hva som blir sagt rett og slett. Ellers så er jeg vel av den formening at det stort sett er helt kurant at en av foreldrene møter på foreldremøter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|