Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-07, 11:06   #106
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det tabu å klage på varmen?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg fungerer egentlig bare i temperaturer mellom 5 og 20 plussgrader celcius. Alt over og under gjør meg gretten....

Jeg tror vi her har svaret. Vi har alle vårt temperaturintervall der vi fungerer best. Mitt må være omtrent 15-30 grader. Selvfølgelig er det greit om det er kaldere om vinteren, men vinteren er en årstid jeg eksisterer, om sommeren lever jeg.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Fra onsdag blir det bedre tider for dem som klager på varmen og tristere tider for meg som liker sol og sommer. Håper endelig ikke dette var det vi fikk av sommer i år.

Og det slo til! Siden det var 6 grader i dag morges kan dere regne ut fra mitt temp.intervall at jeg er litt grinete nå.

Værmeldingen melder imidlertid om bedre tider for meg.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du skal ikke se bort fra at det er forskjellige mennesker som klager på de to temperaturene. Jeg kan ikke huske å ha sytt over en kald sommer noen gang. Derimot har jeg lurt på om ikke Nord-Norge egentlig er det rette bostedet for meg.

Da er vi i hver vår kategori. Ja, jeg synes du har lov til å klage når det blir for varmt for deg, akkurat som jeg har lov til å klage når det er 6 grader i juni. Nord-Norge er definitivt ikke bostedet for meg, jeg har lurt på om jeg burde flytte mye lenger sør.

Jeg er forøvrig enig med Skilpadda i at man kan begrense klagingen litt uansett. Gnål blir slitsomt, men SELVFØLGELIG er det lov å nevne at man har det litt for varmt.

Nå skal jeg drikke en kopp kakao og vente på at solen kommer tilbake.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat