Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det tabu å klage på varmen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-07, 22:44   #101
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det tabu å klage på varmen?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vil gjerne klage nå. Solen er borte og det er skitkaldt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 00:49   #102
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

14 grader!

Gammel 13-06-07, 00:56   #103
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

14 grader!

Er det lov å klage på at det er kaldt nå? Jeg bare elsker varmen, og de siste dagene har bare vært så perfekte. Men har da som sagt aircondition på soverommene, sånn at det er passe temp når en skal legge seg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 21:01   #104
Kine
_Kine på nybaktmamma

Kine sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
Kine er litt kulKine er litt kul
Standard

Veldig glad i sommer,sol og varme.
MEN når det står helt stille, ja da klager jeg litt.
Ikke hjelper det at jeg har en liten baby som IKKE takler varmen.
+ jeg svetter mye lettere nå som jeg ammer

Gammel 13-06-07, 21:51   #105
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg klager, stort sett, ikke på været ellers i året,så jeg tar det litt ut om sommeren.

Da er det kjempe-migrene og medisterpølse-fingre, ikke helt toppers.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 11:06   #106
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg fungerer egentlig bare i temperaturer mellom 5 og 20 plussgrader celcius. Alt over og under gjør meg gretten....

Jeg tror vi her har svaret. Vi har alle vårt temperaturintervall der vi fungerer best. Mitt må være omtrent 15-30 grader. Selvfølgelig er det greit om det er kaldere om vinteren, men vinteren er en årstid jeg eksisterer, om sommeren lever jeg.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Fra onsdag blir det bedre tider for dem som klager på varmen og tristere tider for meg som liker sol og sommer. Håper endelig ikke dette var det vi fikk av sommer i år.

Og det slo til! Siden det var 6 grader i dag morges kan dere regne ut fra mitt temp.intervall at jeg er litt grinete nå.

Værmeldingen melder imidlertid om bedre tider for meg.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du skal ikke se bort fra at det er forskjellige mennesker som klager på de to temperaturene. Jeg kan ikke huske å ha sytt over en kald sommer noen gang. Derimot har jeg lurt på om ikke Nord-Norge egentlig er det rette bostedet for meg.

Da er vi i hver vår kategori. Ja, jeg synes du har lov til å klage når det blir for varmt for deg, akkurat som jeg har lov til å klage når det er 6 grader i juni. Nord-Norge er definitivt ikke bostedet for meg, jeg har lurt på om jeg burde flytte mye lenger sør.

Jeg er forøvrig enig med Skilpadda i at man kan begrense klagingen litt uansett. Gnål blir slitsomt, men SELVFØLGELIG er det lov å nevne at man har det litt for varmt.

Nå skal jeg drikke en kopp kakao og vente på at solen kommer tilbake.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.