Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-16, 11:49   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare et tips om bukser til smale/tynne barn

Lurt!

Her er problemet at 2005-jenta absolutt ikke vil ha jeans. Uansett hvor myke og stretchy de er påstår hun at hun ikke får beveget seg i dem (demonsterer dette, til min store irritasjon, med å gå bortover med helt strake, stive ben når hun prøver dem. ). Hun kan gå med på slike leggings som later som de er jeans, med juksegylf og baklommer, men som er mer som tights, av den typen de har hatt en del av på H&M og Cubus. Men de fra Cubus synes hun blir for lave bak, og de fra HM kan ikke justeres i livet. De har bare isydd strikk, og den er for vid. Jeg har kjøpt to slike bukser til henne på H&M, og løsninga ble å kjøpe litt brede skolisser, klippe hull og tre igjennom i løpegangen øverst. Hun har også hatt lyst på slike løse viscosebukser, med forskjellige farger og mønster på, som finnes i mange varianter og i mange butikker. Problemet er at disse heller ikke har knyting eller justeringsmuligheter (i alle fall ikke hos H&M), bare isydd strikk som er for vid, så buksa henger ikke oppe. Jeg vil helst kjøpe bukser som passer, eller som kan justeres til de passer, ikke bukser som jeg må modifisere og kjøpe skolisser til for at de skal kunne brukes.

Joda, så da er det på med den evige adidasbuksa da ...

Litt rart egentlig, jeg ser jo at jenta er slank altså, men jeg synes ikke hun er radmager og skiller seg så veldig ut fra andre jenter i fasongen. Og de andre jentene går da med slike bukser. Hun har heller aldri kunnet bruke tights fra H&M på grunn av dette.

Sist redigert av My : 07-04-16 kl 11:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat