Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-16, 22:12   #68
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Løse hunder i skogen som ikke hører på eieren sin

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Enig! Har funnet masse hundebæsj i hagen min nå i vår, flere steder. Vet ikke hvilke hund det er, men har jo en mistanke. Ganske irriterende og ekkelt for min sønn leker masse i hagen og synes ikke det er gøy å plutselig tråkke i det.

Sikker på at det ikke er fra katter? Det har vi masse av her. På lekeplassen OG i hagen. Jeg kan stå å se de bæsje i hagen vår.

Har lyst til å tilføye at jeg lufter ikke hundene mine i barnehager. Jeg går tur med de. Lange turer til og med. Det har hendt de har fått løpe i barnehage noen ganger, nettopp av hensyn til andre. Nå er det sikkert et par år siden sist det skjedde.

Ellers takker jeg for meg i denne tråden. Og lignende. Jeg er skikkelig dritlei av å være en hensynsfull og ansvarsfull hundeeier og likevel få pes for alt man sier (ikke gjør! Det har aldri skjedd). Jeg lar ikke hundene mine løpe løs blant folk, de har aldri løpt bort til noen, det har aldri skjedd at de har tisspet på en benk/lyktestolpe eller ikke blitt plukket opp etter de. Jeg irriterer meg akkurat like mye som dere over løse hunder (selv om jeg sjelden ser de!), bæsj i veikanten og tiss oppetter vinduer, søppelkasser og benker i sentrum (ja, jeg ser det HVER uke).

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat