Tråd: Playdate
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-16, 11:23   #207
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har ikke lest hele tråden nøye, så jeg er ikke sikker på om det er tulletråd. Uansett, sånn på generelt grunnlag: Jeg ville aldri sendt med treåringen min hjem til noen jeg ikke kjente. Stoler dere virkelig på at det at folk har barn i barnehage gjør at de er ok omsorgspersoner? Det gjør ikke jeg. Og jeg ville jo vært ekstra skeptisk til en person som himlet med øynene, ikke hilste og var negativ til å ha med en forelder hvis treåringen skulle på besøk.

Men poenget er jo ikke at man ikke skjønner at Enmamma gjerne vil være med på playdate - poenget mitt er at hun kan jo bare si nei til et slikt besøk - særlig når hun har så dårlig inntrykk av den personen som inviterer- og la det være med det. Hva andres poeng er med å delta i denne tråden, må de gjøre rede for selv.

Og hva er galt med å foreslå at man ringer politiet når man mistenker pedofili?
Hvis man skriver følgende innlegg på forum: -Jeg tror foreldrene til et barn i barnehagen er pedofile - skal jeg diskutere det på forum ispedd litt sleivspark hit og dit om at noen er nettroll - eller skal jeg ringe politiet, tro? a tenker jeg at svaret på en måte gir seg selv.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat