Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Playdate

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-16, 10:33   #201
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av Enmamma, her.

Jeg mente om du var enig med henne om at jeg hadde Vært nedlatende. Føler selv at jeg har forsøkt å være så saklig og høflig jeg bare kan jeg

Du har vel kanskje gått litt hardt ut enkelte ganger. Men vet ikke om jeg ville brukt ordet nedlatende.

Gammel 14-05-16, 10:48   #202
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

I denne tråden er det andre enn trådstarter som kan tenke over hvordan de svarer.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 10:55   #203
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Lykken.
Vi kan tenke over hvordan nye medlemmer blir mottatt her på forumet, og om det er på en god måte?

Enmamma - velkommen. Håper du holder ut her tross traurig velkomst.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 10:55   #204
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden er jo et stjerne-eksempel på at kommunikasjon er lett å mistolke både med vilje og uvilje. Det kan både trådstarter og andre ta til seg, syns jeg, og gi både nyankomne forumister og andre foreldre i barnehagen man syns er rare litt slack.

Selvsagt kan de være pedofile. Men det kan faktisk flere av de foreldrene du umiddelbart har stolt på være også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 10:58   #205
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forresten begikk du én feil, trådstarter: Husk å aldri nevne overgangsalderen på den måten du gjorde her i tråden. Forumet startet for ti år siden. Det er lenge siden enkelte av oss var småbarnsmødre, for å si det sånn.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 11:11   #206
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke lest hele tråden nøye, så jeg er ikke sikker på om det er tulletråd. Uansett, sånn på generelt grunnlag: Jeg ville aldri sendt med treåringen min hjem til noen jeg ikke kjente. Stoler dere virkelig på at det at folk har barn i barnehage gjør at de er ok omsorgspersoner? Det gjør ikke jeg. Og jeg ville jo vært ekstra skeptisk til en person som himlet med øynene, ikke hilste og var negativ til å ha med en forelder hvis treåringen skulle på besøk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 11:23   #207
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har ikke lest hele tråden nøye, så jeg er ikke sikker på om det er tulletråd. Uansett, sånn på generelt grunnlag: Jeg ville aldri sendt med treåringen min hjem til noen jeg ikke kjente. Stoler dere virkelig på at det at folk har barn i barnehage gjør at de er ok omsorgspersoner? Det gjør ikke jeg. Og jeg ville jo vært ekstra skeptisk til en person som himlet med øynene, ikke hilste og var negativ til å ha med en forelder hvis treåringen skulle på besøk.

Men poenget er jo ikke at man ikke skjønner at Enmamma gjerne vil være med på playdate - poenget mitt er at hun kan jo bare si nei til et slikt besøk - særlig når hun har så dårlig inntrykk av den personen som inviterer- og la det være med det. Hva andres poeng er med å delta i denne tråden, må de gjøre rede for selv.

Og hva er galt med å foreslå at man ringer politiet når man mistenker pedofili?
Hvis man skriver følgende innlegg på forum: -Jeg tror foreldrene til et barn i barnehagen er pedofile - skal jeg diskutere det på forum ispedd litt sleivspark hit og dit om at noen er nettroll - eller skal jeg ringe politiet, tro? a tenker jeg at svaret på en måte gir seg selv.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 11:28   #208
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HI har vel fått masssiv støtte på at det er både akseptabelt og riktig å bli med treåringen hjem til fremmede første gangen. Jeg kan ikke huske at noen har sagt noe som kan tolkes i motsatt retning (uten at jeg har finlest tråden om igjen).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 11:47   #209
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Nei. Ring politiet. De er nok ledere for en stor pedofil undergrunnsorganisasjon. Men hvorfor var ikke dere med på barnehagefeiringen?

For et spørsmål. Det er ikke alltid det passer å gå på arrangement i barnehagen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 11:47   #210
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

I denne tråden er det andre enn trådstarter som kan tenke over hvordan de svarer.

Helt enig med deg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 12:12   #211
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men poenget er jo ikke at man ikke skjønner at Enmamma gjerne vil være med på playdate - poenget mitt er at hun kan jo bare si nei til et slikt besøk - særlig når hun har så dårlig inntrykk av den personen som inviterer- og la det være med det. Hva andres poeng er med å delta i denne tråden, må de gjøre rede for selv.

Og hva er galt med å foreslå at man ringer politiet når man mistenker pedofili?
Hvis man skriver følgende innlegg på forum: -Jeg tror foreldrene til et barn i barnehagen er pedofile - skal jeg diskutere det på forum ispedd litt sleivspark hit og dit om at noen er nettroll - eller skal jeg ringe politiet, tro? a tenker jeg at svaret på en måte gir seg selv.

For en tabloid framstilling.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 12:15   #212
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enmamma, her.

Ny vending... Rett før datteren min skal legge seg i dag forteller hun at faren til denne gutten tok mange bilder av bare henne i dag på 17.mai feiringen. Jeg spør om hun mener sammen med andre, men hun svarer bestemt at "nei, bare av meg". Veldig ulikt henne og kommentere noe sånt så tolker det som at dette er noe hun reagerer/stusser på Aldri snakket med faren selv, vet ikke engang hvem han er/ser ut. Vi ikke har møtt på moren siden den gangen i garderoben -og ikke sagt et ord om noen av dem (med datteren vår tilstede) som kunne forklare at hun reagerer på faren hans. Merker at varsellampene går av..
Bør jeg ta det opp I bhg eller med foreldrene? Er det greit å ta bilder av andres barn synes dere?

Jeg synes ikke du skal ta det opp med noen. Men jeg synes ikke du skal glemme det heller.
Jeg lagrer slik pussig oppførsel som ikke egentlig er hverken forbudt eller farlig i seg selv, men som lell får noe til skurre.
Stort sett er det enkelthendelser, men av og til blir summen såpass at jeg velger å skjerme mine egne barn.
At noen tar mye bilder av mine unger er nok absolutt noe jeg ville "lagret" som underlig oppførsel. Sannsynligvis ei fjør i en hel hønsegård, men lell en detalj det er greit å ha på minnet.

Du ser det ikke før du tror det er faktisk ganske kloke ord. Og mange barn ville hatt det mye bedre om vi voksene faktisk turde å se.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 12:32   #213
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Eh, hva er du redd en mamma som har barn i samme barnehage skal gjøre barnet ditt egentlig?

Teo: Tenkte for eksempel på denne.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 12:36   #214
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, ser den.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 15:52   #215
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror dette er en tulletråd.

Gammel 14-05-16, 15:53   #216
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg tror dette er en tulletråd.

Jeg tenker det samme. Det henger liksom ikke på greip.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 16:02   #217
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som eksempel på hva?

Jeg sa jo aller først at jeg ville blitt med. Men jeg synes ærlig talt det er litt vel hysterisk å tro at andre foreldre i bhg er ute etter å skade andres barn. Og jeg synes det i så fall er en redsel man må jobbe med og passe på at man ikke overfører til barnet sitt. Fordi det er veldig slitsomt å være en voksen som hele tiden er redd for at andre rundt en vil en vondt. (Jeg er en sånn voksen fordi jeg er oppdratt sånn.)

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 16:14   #218
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en ganske interessant tråd, dette.

Jeg har ikke langt fram i bevisstheten i hverdagen at helt vanlige mennesker man omgåes blant foreldre i barnehage, skole og på egen arbeidsplass, i eget nabolag kan være overgripere eller voksne om ikke evner å gi barn god nok omsorg. Jeg synes også det er et poeng å tolke andre i mest mulig positivt lys i utgangspunktet og ikke forvente det verste. Og jeg ønsker at egne barn skal føle seg trygge i verden og ha som utgangspunkt at folk flest er helt greie folk.

Samtidig så må man altså faktisk først tro det før man kan se det, og det kan være temmelig skummelt å latterliggjøre andres dårlige magefølelse i så måte. Det kan være en vanskelig balanse å finne. Men jeg tenker som Floksa - pussig adferd tar jeg med meg i minnet og avskriver det om det ikke blir flere episoder av samme sort. Men om det er flere ting som skurrer, så er det viktig å ta på alvor til tross for egen frykt for å være paranoid, latterlig eller uhøflig.

Gammel 14-05-16, 16:25   #219
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke latterliggjort andres dårlige magefølelse. jeg innreømmer gladelig å ha påpekt andres manglende evne til å ta konsekvensene av sin egen magefølelser i denne tråden. Jeg synes det blir søkt å gjøre dette til en tråd som handler om at noen (ja, jeg skjønner at mange av dere snakke om meg) ikke tar en stakkars nykommer på forumet på alvor. Jeg latterliggjør ingens magefølelse.

Jeg og alle andre har tatt henne på alvor og svart etter beste evne. Hun ble rådet til å avlyse hele playdaten hvis hun ikke ville at datteren skulle dit. Jeg har imidlertid etterhvert blitt skeptisk til om dette er en reell problemstilling. Det hjalp ikke når HI hevdet at den andre mamamen var misunnelig fordi HI er penere og yngre og har kjekk mann og balansebom på trimrommet. Eller når vedkommende beskyldte meg for å være en kvisete tenåringsgutt med for mye fritid.

Jeg har ulike årsaker til å tro at dette er en tøysetråd. Jeg har rapportert den til moddene, så får de se på hva de gjør.

I mellomtiden synes jeg ikke denne tråden er det rette sted å diskutere hvorvidt og hvordan man oppdager overgrep mot barn.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-16, 16:30   #220
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men spiller det egentlig noen rolle om det er en tøysetråd?
Det er jo et intressant tema på diskutere.
Jeg har jo folk i vår svært perifere vennekrets som mine barn ikke får omgåes uten at en av oss er med. Jeg sier nei til overnatting kun på magefølelse. Det har lite med pedofile å gjøre og mye med å ikke sette barna i en situasjon som kan bli skremmende eller vond for dem. Det kan like gjerne handle om voksne som jeg oppfatter som lite omsorgsfulle, eller ansvarsløse. Eller kanskje bare blinde for at eget barn kan være "slem". Det kan gi vonde opplevelser jeg prøver å spare barna for.

Jeg har også luftet en slik magefølelse i den lukkede delen av forumet og fikk gode råd.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.