|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Playdate
Du har vel kanskje gått litt hardt ut enkelte ganger. Men vet ikke om jeg ville brukt ordet nedlatende.
![]() |
#202 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PlaydateI denne tråden er det andre enn trådstarter som kan tenke over hvordan de svarer.
![]() |
#204 |
Glamorøs
|
![]() Sv: PlaydateDenne tråden er jo et stjerne-eksempel på at kommunikasjon er lett å mistolke både med vilje og uvilje.
![]() |
#205 |
heimføing
|
![]() Sv: PlaydateForresten begikk du én feil, trådstarter: Husk å aldri nevne overgangsalderen på den måten du gjorde her i tråden. Forumet startet for ti år siden. Det er lenge siden enkelte av oss var småbarnsmødre, for å si det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Fortynnet
|
![]() Sv: PlaydateJeg har ikke lest hele tråden nøye, så jeg er ikke sikker på om det er tulletråd. Uansett, sånn på generelt grunnlag: Jeg ville aldri sendt med treåringen min hjem til noen jeg ikke kjente. Stoler dere virkelig på at det at folk har barn i barnehage gjør at de er ok omsorgspersoner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Panzerekstremfeminist
|
Men poenget er jo ikke at man ikke skjønner at Enmamma gjerne vil være med på playdate - poenget mitt er at hun kan jo bare si nei til et slikt besøk - særlig når hun har så dårlig inntrykk av den personen som inviterer- og la det være med det. Hva andres poeng er med å delta i denne tråden, må de gjøre rede for selv.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Bedreviter
|
HI har vel fått masssiv støtte på at det er både akseptabelt og riktig å bli med treåringen hjem til fremmede første gangen. Jeg kan ikke huske at noen har sagt noe som kan tolkes i motsatt retning (uten at jeg har finlest tråden om igjen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
For en tabloid framstilling.
![]() |
#212 |
can-jur
|
Jeg synes ikke du skal ta det opp med noen. Men jeg synes ikke du skal glemme det heller.
![]() |
![]() |
#215 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: PlaydateJeg tror dette er en tulletråd.
![]() |
#217 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Som eksempel på hva?
![]() |
![]() |
#218 |
By the Sea
|
![]() Sv: PlaydateDet er en ganske interessant tråd, dette.
![]() |
#219 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: PlaydateJeg har ikke latterliggjort andres dårlige magefølelse. jeg innreømmer gladelig å ha påpekt andres manglende evne til å ta konsekvensene av sin egen magefølelser i denne tråden. Jeg synes det blir søkt å gjøre dette til en tråd som handler om at noen (ja, jeg skjønner at mange av dere snakke om meg) ikke tar en stakkars nykommer på forumet på alvor. Jeg latterliggjør ingens magefølelse.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
can-jur
|
![]() Sv: PlaydateMen spiller det egentlig noen rolle om det er en tøysetråd?
![]() |
![]() |
|
|