Tråd: Playdate
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-16, 16:46   #227
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg mener det ikke er riktig å diskutere det her, fordi jeg og ganske mange andre tror at dette er en tulletråd. Jeg har da ikke prøvd å bestemme hvor slik skal diskuteres, jeg har sagt min mening. Og jeg synes det er himla synd hvis dette forumet blir ødelagt av folk som bare kommer hit for å lage krøll.
Og å beskylde meg for å bidra til den tabubelagte tilnærmingen om temaet? Det KAN du da ikke mene?

Men hvorfor gjør det noe om det er en tulletråd?
En ting er slike dustetråder med svada, men OM det er en tulle tråd så gjør den da ingen skade? Det er jo ikke slik at du, jeg eller andre VET at de fleste andre trådene her inne ikke er oppspinn?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat