Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Playdate

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-16, 16:38   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Playdate

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Du er ikke det eneste som har latterliggjort magefølelsen hennes - jeg kunne lett ha gjort det selv også. Og det synes jeg er interessant å tenke over for egen del.

Skulle ikke dette være riktig tråd for å diskutere hvorvidt og hvordan man avdekker overgrep mot barn? Hvorfor ikke? Det er et tabubelagt tema, og mange er altfor redde for å i det hele tatt tenke tanken når de får en ugrei magefefølelse, og det å foreta seg noe sitter ihvertfall langt inne. Om du bestemmer at dette er ikke egnet tid og sted til å snakke om sånt, synes jeg du bidrer til den tabubelagte tilnærmingen til problemstillingen. Dette er tvert i mot en ypperlig anledning til å snakke om temaet. Egentlig litt uavhengig om tråden er tøys (noe jeg skjønner ta man kan tro, men ikke er helt overbevist om stemmer - det finnes folk som er opptatt av utseende, berømthet og balansebommer på trimrommet ) eller ikke.

Jeg mener det ikke er riktig å diskutere det her, fordi jeg og ganske mange andre tror at dette er en tulletråd. Jeg har da ikke prøvd å bestemme hvor slik skal diskuteres, jeg har sagt min mening. Og jeg synes det er himla synd hvis dette forumet blir ødelagt av folk som bare kommer hit for å lage krøll.
Og å beskylde meg for å bidra til den tabubelagte tilnærmingen om temaet? Det KAN du da ikke mene?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.