|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#221 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Playdate
Jeg er overhodet ikke en sånn voksen. Jeg går ikke rundt med noen redsel for folk. Men jeg overlater heller ikke ansvaret for treåringer til totalt ukjente fordi de tilfeldigvis har barn i samme barnehage. Og spesielt ikke folk jeg hadde fått et dårlig inntrykk av. Jeg ser ikke på det å ha barn i barnehage som noe som automatisk gjør dem til trygge gode voksne jeg vil overlate barnet mitt til. Det er også veldig ulikt hvordan folk ser på passing av treåringer. Ganske mange mener for eksempel at det er helt greit å la dem være ute uten tilsyn, også i trafikk. Det har jeg nettopp fått bekreftet i en annen tråd her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
By the Sea
|
![]() Sv: PlaydatePøbelsara: Du er ikke det eneste som har latterliggjort magefølelsen hennes - jeg kunne lett ha gjort det selv også. Og det synes jeg er interessant å tenke over for egen del.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 14-05-16 kl 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg tenker bare at hvis det ER tøys, så blir alle gode råd og delte erfaringer bortkastet i denne tråden - selv om det er viktig å snakke om og dele og få tilbakemeldinger på slike ting.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Bør lage seg en tittel selv
|
I så fall er du på bærtur, for min kommentar om hva hun var redd for gikk på hva hun er redd for at denne moren skal gjøre når hun selv er med. Jeg har som tidligere påpekt sagt at jeg ville blitt med selv, hvilket åpenbart bør tolkes som en anbefaling.
![]() |
![]() |
#226 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg mener det ikke er riktig å diskutere det her, fordi jeg og ganske mange andre tror at dette er en tulletråd. Jeg har da ikke prøvd å bestemme hvor slik skal diskuteres, jeg har sagt min mening. Og jeg synes det er himla synd hvis dette forumet blir ødelagt av folk som bare kommer hit for å lage krøll.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
can-jur
|
![]() |
![]() |
#228 |
By the Sea
|
Jeg synes jo den siste setningen din i innlegget jeg kommenterte var merkelig og lurte veldig på hvorfor vi ikke kunne diskutere problemstillingen knyttet til dårlig magefølelse i akkurat denne tråden. Jeg skjønner nå at det er det at du mener det er en tulletråd som gjør at vi ikke bør diskutere det her. Det er ikke så relevant for meg, for uavhengig av hvem HI er, snakker vi jo sammen her vi andre, og jeg har lest mange interessante innlegg i tråden.
![]() |
#229 |
ctrl+z
|
![]() Sv: PlaydateJeg tror denne tråden er en kombinasjon av en bruker vi ikke kjenner (og dermed tillater mindre vingling fra) og små drypp av historier i ulike retninger. Godt mulig det er en tulletråd, men uansett er det jo litt interessant hvordan det blir kommunisert. Hadde det vært en garvet bruker som hadde hatt samme dilemma tror jeg tråden ville utviklet seg annerledes, uten at jeg synes det er noe kritikkverdig i de fleste innleggene. Det er lettere å se for seg at det er tull og tøys når vi ikke vet noe om brukeren som skriver, selvsagt.
![]() |
#230 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
![]() Sv: PlaydateBeklager om jeg ikke følger de uskrevne/skrevne reglene for innlegg. Jeg er aldri på noe forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Aktiv
![]() |
Men nå har du fortalt ganske mange ganger både hva du synes om mitt valg og om denne tråden. Kanskje du skulle vurdere og droppe og kommentere noe mer da, pøbelsara? Om det irriterer deg sånn at jeg i denne sammenhengen følger andres råd fremfor ditt:- p |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Aktiv
![]() |
Jeg er helt seriøs. Jeg hadde da ikke brukt tid på dette om det bare var tull. Skjønner at man er ny et sted og ikke andre kjenner en osv. Likevel så et det vel ikke så mange her som kjenner hverandre utenfor nettet, eller? :- P Med mindre man Gjør det så har man vel ingen garantier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Aktiv
![]() |
Takk! Jeg aner som sagt ikke hva som er vanlig å diskutere her, men jeg synes det er altfor ofte man hører om folk som "skulle ha fulgt magefølelsen." Tenkte det kunne Være interessant å høre hvordan folk ser på det. Som jeg har skrevet et par ganger allerede så er dette virkelige hendelser og ikke oppspinn -som enkelte vil ha det til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Aktiv
![]() |
Takk for det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Aktiv
![]() |
Hva i all verden! :- S |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Aktiv
![]() |
Takk for gode råd, absolutt lagret i "merkelig oppførsel" minnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
By the Sea
|
Det er ikke problemstillingen som er utenkelig. Det var nok når du skrev at du tenkte denne mammaen var misunnelig på deg fordi du er så ung og pen, er gift med en kjendis og har flottere lekerom med balansebom enn henne at enkelte lurte på om dette var tøys. De fleste av oss godt voksne damer går ikke rundt og er misunnelig på unge mødre og her inne er det nok veldig mange som tufter selvfølelsen sin på helt andre ting enn utseende, status og eiendeler.
![]() |
|
|