Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-16, 11:15   #62
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når får barn barbere leggene sine?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Du vil slå et slag for at elleveåringer skal vokse leggene?

Tja, skal de først fjerne hår er vel metoden underordnet. Kjenner jeg er voldsomt fasinert av det å bruke slike tråder og sukkering (men jeg gidder ikke å gjøre det selv. Har epilator, hårfjerningskrem og i nødstilfeller får jeg låne mannen sin barbermaskin)

Jeg opplever ikke det å fjerne hår på leggene, under armene som noe som jeg skal bestemme. Det er ikke farlig og ungene vil ha økonomi til å gjøre det selv. Farging av hår etc kommer i kategorien "jeg må betale" så der har jeg mye flere/sterkere meninger.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Syns dere det er så vondt, altså? Jeg syns det er omtrent som å klø på et myggstikk.

Veldig rart det der - tidligere gjorde det så vondt for meg å bruke epilator at jeg kjøpte en, men orket aldri å bruke den (ikke så vondt at jeg skrek eller noe slik, men så vondt at det var ubehagelig), nå skulle jeg bare levere den inn på sånn elektroavfall og skulle bare prøve den en siste gang. Og det gjorde ikke vondt! Jeg må rett og slett ha endret smerteterskel.