Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-16, 10:08   #163
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeravslutning. So last year?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg fniser litt når Pascals råd til enkel kake til sommeravslutninger er en formkake med sitron. Det kan være at smaken på mine barns skole er litt spesielt enkel, men etter noen år der mine kaker (som var gode) aldri ble spist opp på avslutninger, gikk jeg over til posemuffins med veldig mye pynt. Ikke særlig godt, men blir alltid tomt, og såpass mye stolthet har jeg at det er hyggelig å gå hjem med tomt fat.

Jeg har også gått småsnurt hjem med knapt påbegynte ekstremt gode kaker fra flere skoleavslutninger. Fryktelige greier. Så jeg har gått over til å bake bare langpannekaker med masse glasur og kriminelt mye nonstop. Eller egentlig har jeg overlatt bakingen til Secunda, som driver så intens PR for enhver kake hun har bakt, at de alltid blir oppspist uansett.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat