|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?
Jeg har også gått småsnurt hjem med knapt påbegynte ekstremt gode kaker fra flere skoleavslutninger.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
Den kaka er faktisk innmari god.
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Akkurat den posekakediskusjonen gidder jeg ikke engang å forholde meg til. Det er en kunstig problemstilling som har oppstått fordi avisene har hatt lite å skrive om, og graver opp noen de kan intervjue, som har motstridende synspunkt. For de aller fleste er det helt uproblematisk, enten folk nå kommer med posekake eller om de lager fra bunnen av. Det kommer vel i samme kategori som de som mener masse om hvor farlig det er for barn å få hjerte- og stjerneformede agurkskiver på brødskivene og druer på spyd i matpakka i ny og ne, fordi det legger press på andre mødre og gjør barna kresne. Egentlig ingen som bryr seg, helt til en eller annen journalist intervjuer en eller annen "ekspert" i mangel på noe bedre å skrive om, og et par bloggere får oppmerksomhet fordi de mener det motsatte, og dermed har vi liksom fått en stor og landsomfattende "matpakkediskusjon".
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-06-16 kl 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
Det er jo bare bra det, så får du masse kake selv etterpå? Jeg blir litt sånn hrmf når alt av kake har blitt spist opp jeg, jeg vil jo veldig gjerne ha noen rester som jeg kan mumse selv.
![]() |
|
|