|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#122 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Problemet her er at det var så vannvittig med styr FØR avslutningene. Og noen mener at det er mye viktigere med en fotballkamp, enn at det kræsjet med et annet trinn.
![]() |
![]() |
#123 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Og så må man for Guds skyld ikke bake posekaker til avslutningene, men staselige kaker som barna kan være STOLTE av at mor har bakt, er nå Facebook fullt av.
![]() |
#124 |
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?
Ja, jeg leste en overskrift der en eller annen mente at norske foreldre må skjerpe seg.
![]() |
![]() |
#125 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?På eldste sin avslutning, ved sjøen, var det ikke mange kaker å se. Vi fikk beskjed om å ta med "kaffe og kaffemat" og tok med kjeks rett og slett. Det hadde de fleste andre også gjort, lettvint og greit. Fornøyde barn siden jeg kjøpte dyre kjeks jeg normalt ikke kjøper (tilbud).
![]() |
#126 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#127 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Jeg syns at argumentet om at alle kaker så like ut var litt rart jeg. Er det virkelig en stor forskjell utseendemessig på sjokoladekaker i langpanne enten de er fra pose eller ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Jeg fniser av denne videoen, der det er helt forferdelig og veldig trist med posekaker.
![]() |
![]() |
#130 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Guri malla, så mye styr det er rundt avslutningene deres da!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-06-16 kl 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Herre min hatt : pent omformulert:
![]() |
#132 |
etterpåklokest
|
Det er mulig jeg er vanskelig eller lite easy-going, men jeg opplever det som vrient å måtte være flere steder samtidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
© All rights reserved
|
Og dette bunner jo igjen i at du har (mange) tette barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Det er helt supert at alle stiller med posekake. Da blir en ikke fristet til å smake. Kalorier spart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Ja, nå tenkte jeg mer på Serafin, Xian og en del andre, der de har svært ambisiøse opplegg eller masse diskusjoner og styr på forhånd.
![]() |
#136 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 20-06-16 kl 07:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
etterpåklokest
|
Jeg synes jo at noe bør vike, og at avslutningsopplegget ikke trenger dimensjoneres for deltidsarbeidende ettbarnsmødre og at vi andre bare skal suck it up. Det er jo ikke slik at det mangler arenaer å møte andre foreldre på, med alle avslutningene, kampene, bursdagene og grillkveldene. Jeg ser mer til andre foreldre enn jeg rekker se mannen min hver desember og juni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?Jeg virkelig elsker opplegget på vår skole. Alle trinnene (bortsett fra 7. trinn, som jo er litt spesielt) har skoleavslutning sammen i skolegården. Hvert trinn fremfører én sang, og så er det salg av kake/kaffe/pølser. Det er fri ferdsel mellom klassetrinnene, som i utgangspunktet får tildelt en gressflekk hver hvor man kan samles. Selv om vi da må dele oss litt, er det bare snakk om å bytte litt på hvor vi står på gresset, og alle er happy. Ingen bestemmer hva slags kaker man skal ta med, men det fordeler seg nokså jevnt, kanskje mest ulike former for sjokoladekake og muffins, men det er jo det barna liker best, virker det som.
![]() |
#139 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Sommeravslutning. So last year?..og siden sommeravslutningen er felles for hele skolen, vet alle om at det er en dag som tas hensyn til, så fotballkamper, bursdager og lignende legges til andre dager.
![]() |
#140 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beste kommentar jeg har sett i posekakedebatten! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|