Sv: Sommeravslutning. So last year?
Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.
Jeg synes jo at noe bør vike, og at avslutningsopplegget ikke trenger dimensjoneres for deltidsarbeidende ettbarnsmødre og at vi andre bare skal suck it up. Det er jo ikke slik at det mangler arenaer å møte andre foreldre på, med alle avslutningene, kampene, bursdagene og grillkveldene. Jeg ser mer til andre foreldre enn jeg rekker se mannen min hver desember og juni. 
Grunnen til det blir så mange avslutninger er jo at alle barn ikke er med på alt. Feks har ikke jeg noen barn på fotball, og hadde opplevd det som virkelig leit hvis skolen skulle ha kuttet sin avslutning fordi det var "for mange avslutninger" (og dette til tross for at mitt barn gikk på håndballavslutning, men ikke skoleavslutning - det var riktignok på grunn av sykdom, ellers ville vi ha gått på begge).
Det er jo frivillig å delta. Hva er alternativene, for å si det slik? At man kun kan ha en avslutning hvis man melder den inn til en eller annen kordinator? Jeg ser du nevner mer til feks halloween, men det er jo masse potensialet for kollisjoner der også. Jeg tenker fremdeles at det er et "luksusproblem" at man har så mange arenaer å frivillig sosialisere seg på.
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Kan dere se på en langpannekake at den er laget av Toro-pose? 
Vi har blitt bedt om å merke kakene (glutenfritt etc) så toro kaker er gode på dette. Kan ellers ikke se det på kakene, nei.