Tråd: Vognmafiaen
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-07, 23:54   #125
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vognmafiaen

Ah, gode gamle dager...

En gang duppe-ditt-freak, alltid duppe-ditt-freak. Min mann ligger våken om nettene og håper at jeg ikke skal bli bilfrelst!

Nei, spøk til side. I "gamle dager" var det jo en morsom gjeng der inne, som var velvilligheten selv når det gjaldt å dele informasjon om nyheter og lure ting på vogn- og utstyrsfronten. Feks Skip*Hop bølgen - den slo jo an fordi det var en genial stelleveske i forhold til hva som ble omsatt i Norge på den tiden, ikke fordi noen fnisete tøtter satt på NM og delte fargekoder og langer-adresser.

Fikk forresten artikkelen på PDF fra en hyggelig FP-er her nettopp, men må innrømme at jeg ikke gadd å lese den ordentlig. Been there, done that.

Journalisten hadde dog ikke benyttet vognmani-definisjonen min vel? Glemte å sjekke. Burde nesten ™e den!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat