Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-16, 17:55   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger du i ordet 'forfengelig', og ser du på deg selv som forfengelig?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Når jeg svarer at jeg er forfengelig, så svarer jeg ut fra slik jeg selv definerer ordet, og ikke ut fra det flere andre her definerer forfengelig.

Jeg er opptatt av å kle meg i klær jeg liker og synes er pene, jeg sminker meg og ordner håret stort sett hver dag. Men jeg leser meg ikke opp på motetips verken når det gjelder klær eller hår, jeg er ikke opptatt av rynkefjerning, jeg stæsjer meg ikke opp før jeg går på tur eller før jeg skal i slalåmbakken og jeg leser ikke et eneste glossy ukeblad med fokus på hvordan se best mulig ut.

Sånn er jeg og.
Jeg kan godt stikke usminka på Rema liksom, men stort sett liker jeg å være ok kledd og litt sminka.

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye over om jeg er forfengelig Mulig de rundt meg opplever meg mer forfengelig enn jeg gjør selv. Kanskje fordi jeg er typisk kjoledame, og ofte er litt fresh på håret

Men bruker ikke mye penger på dyre kremer, hårprodukter, sminkefjerner og sminke. Blir litt det enkle er ofte det beste. Har prøvd sånn 3-trinns opplegg flere ganger, men jeg klarer ikke følge det opp.

Jålete er jeg ikke. Mener jeg da, for da er de bedre på å være velstelt i form av lekre negler og perfekt sminke osv. Der er jeg ikke

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 15-08-16 kl 18:09.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat