Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-16, 07:41   #111
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg merker at jeg blander litt hva jeg husker fra ulike forum. Akkurat nå har en tråd som gjemmer seg langt bak i hukommelsen, en legendarisk en som var veldig morsom og ble veldig lang, og det var Kirsebær som starta den. Men er usikker på om det var her eller på NM, og ikke søren om jeg husker hva den opprinnelig het eller startet med. Ikke mye å gå på akkurat, men er det likevel noen det ringer en bjelle hos? Kirsebær selv kanskje?

Er ikke det Ikke fullt så fine kaker-tråden, som det ble linket til her, da? Da hikstelo jeg, husker jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat