Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-16, 23:32   #101
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Jubileum] Gamle FP-tråder som vi husker?

Ja, ikke at dette var et eksempel på det, eller noe sånt.

Gammel 12-09-16, 23:46   #102
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, men at det er FPsk å hause opp en detalj i en tråd og dra den ut av proporsjoner, det er jo veldig vanlig. Jeg gjør jo det selv. Hele tiden.

Dette tenkte eg og.

Og eg skjønner kva du meiner. Eg tenker ofte på FP når eg napper bort håret mitt på haka eller når eg lager kaffe med kapselmaskin. For ikkje å snakke om viss eg ser ein person med Baby Björn- bæresele. Ein fester seg ved slike detaljer.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-16, 23:53   #103
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke bare elende, altså. Jeg kan fortsatt bli rent flirfoill av BenMurphys juleavatar. Og Teofelias "peodene kommer". Selv om sistnevnte muligens er så langt tilbake i tid som NM ...

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 00:09   #104
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er jo FPsk da. Ikke akkurat hver enkelt ting, som det sikkert er relativt få som har uttalt, men meninger av den typen generelt, om hva som er harry, kjerring, gøy på håret etc. Og de uttalelsene som man personlig synes er de merkeligste er jo gjerne de man husker best også, der man aldri hadde tenkt tanken en gang, og resten filtrere man jo ganske elegant ut (og er man typen som ikke bryr seg filtrerer man ut 90%, er man av den mer usikre typen så fester man seg selvsagt ved mye mer). Men det betyr jo ikke at det er disse uttalelsene forumet først og fremst består av, bare at det ikke så overraskende at det er her inne man får høre det først. Det er jo tross alt det største hipsterforumet i cyberspace.

Men det jeg først og fremst forbinder med FP er disse hysteriske trådene som har fått meg til å le høyt, med sine avsindige avsporinger og vanvittige humor.

Gammel 13-09-16, 00:15   #105
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før noen (ikke nødvendigvis noen, men noen andre) drar frem at jeg har uttalt at joggesko og kjole ikke hører sammen, så er det vel på sin plass å bryte sammen og tilstå at jeg ved flere anledninger har tjuvlånt fjortisens hvite Nike-joggesko og brukt dem til ...tada... collegekjole fra HM. Jeg har blitt FP's svar på en krampekjerring som leker Sophie Elise.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 00:20   #106
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg lurer litt på om eg burde snurte over at Divine ikkje hugser at eg synest brødskjæraren på butikken er uhygienisk, nå.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 00:25   #107
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, jo, det husker jeg faktisk. Eller, rettere sagt, husker påstanden. Ikke at den kom fra deg.

Og på linje med 007 bruker jeg også joggesko til kjole.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 00:48   #108
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg merker at jeg blander litt hva jeg husker fra ulike forum. Akkurat nå har en tråd som gjemmer seg langt bak i hukommelsen, en legendarisk en som var veldig morsom og ble veldig lang, og det var Kirsebær som starta den. Men er usikker på om det var her eller på NM, og ikke søren om jeg husker hva den opprinnelig het eller startet med. Ikke mye å gå på akkurat, men er det likevel noen det ringer en bjelle hos? Kirsebær selv kanskje?

Gammel 13-09-16, 01:29   #109
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men, men, men... Jeg skulle jo legge meg.

Og isteden så har jeg altså blitt sittende her og lese (og le) om at tante Sofie (som én i en lang rekke litterære kvinneskikkelser) har eller ikke har mensen, og at barn er mer verdt enn unger.

Og om gjenfunnede bunader og nye-Herman.

Gammel 13-09-16, 05:52   #110
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har teflonhjerne og husker lite slikt, men gratulerer med jubileum.

Gammel 13-09-16, 07:41   #111
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg merker at jeg blander litt hva jeg husker fra ulike forum. Akkurat nå har en tråd som gjemmer seg langt bak i hukommelsen, en legendarisk en som var veldig morsom og ble veldig lang, og det var Kirsebær som starta den. Men er usikker på om det var her eller på NM, og ikke søren om jeg husker hva den opprinnelig het eller startet med. Ikke mye å gå på akkurat, men er det likevel noen det ringer en bjelle hos? Kirsebær selv kanskje?

Er ikke det Ikke fullt så fine kaker-tråden, som det ble linket til her, da? Da hikstelo jeg, husker jeg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 07:47   #112
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Er ikke det Ikke fullt så fine kaker-tråden, som det ble linket til her, da? Da hikstelo jeg, husker jeg.

Nei, det var ikke den ... det er kjempelenge siden.

Gammel 13-09-16, 08:37   #113
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Tråden der det ble diskutert om en (aldri) kan forlate et barn i bil for å f.eks betale bensin, var den på NM eller FP?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:17   #114
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har vel også hatt noen unevnelige tråder med status på nivå med Voldemort også.

Gammel 13-09-16, 09:22   #115
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Selv husker jeg ikke så mange tråder, jeg husker mest påstander. Som at det er fryktelig harry med brødboks på kjøkkenet, at man ikke kjenner sin egen kropp om man bruker Tampax og at det ikke er lov med hvit truse under treningstightsen.

Tusen takk, Divine! Jeg hadde jo bare fått med meg den siste her, og har selvsagt aldri gått med hvit truse under tights siden. Men Tampax og brødboks på kjøkkenet har jeg ikke hatt noen sperrer på (Tampaxen er ikke på kjøkkenet, altså). Fra og med i dag blir det selvsagt endringer på de områdene også. :vil bli et bedre menneske:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:24   #116
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tusen takk, Divine! Jeg hadde jo bare fått med meg den siste her, og har selvsagt aldri gått med hvit truse under tights siden. Men Tampax og brødboks på kjøkkenet har jeg ikke hatt noen sperrer på (Tampaxen er ikke på kjøkkenet, altså). Fra og med i dag blir det selvsagt endringer på de områdene også. :vil bli et bedre menneske:

Men husk, det er ikke lov å kaste noe mensrelatert på kjøkkenet, da er det bedre å ha det i lomma til du kommer hjem, ikke skifte i det hele tatt evt. ikke dra noen plass når du har mensen.

Gammel 13-09-16, 09:29   #117
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Tråden der det ble diskutert om en (aldri) kan forlate et barn i bil for å f.eks betale bensin, var den på NM eller FP?

den tråden husker jeg godt... mulig fordi jeg var ganske aktiv i diskusjonen. Snakk om risikovurdering du!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:32   #118
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men husk, det er ikke lov å kaste noe mensrelatert på kjøkkenet, da er det bedre å ha det i lomma til du kommer hjem, ikke skifte i det hele tatt evt. ikke dra noen plass når du har mensen.

Er det flere enn jeg som ser behovet for en FP-leveregelliste, ala Håvamål. Det begynner å bli veldig mye å huske på, altså.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:33   #119
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det var på badet du ikke skulle kaste brukte bind. :tsktsk: De skulle kastes på kjøkkenet, slik at det ikke ble liggende på badet og lukte.

Sitat:

og jeg glemmer aldri da jeg som mannens nye kjæreste fikk tilsnakk av moren hans fordi jeg hadde kastet (godt innpakket) tampong i søplebøtten på badet. Den skulle i bøtta på kjøkkenet, må vite. Det kunne da ikke jeg vite! *traumatisert*

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-09-16, 09:36   #120
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

den tråden husker jeg godt... mulig fordi jeg var ganske aktiv i diskusjonen. Snakk om risikovurdering du!

Oh yes. Bilen kunne både eksplodere, det kunne komme skumle tyver eller barnet kunne få et illebefinnende. Alt kan skje, men det var en veldig hysterisk tone i tråden.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.