Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-07, 14:29   #107
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men mange av dem som er her inne jobber redusert eller har permisjon, så da blir jo snittet høyere. Jeg tror ikke det er mange som jobber full tid som har mer enn fem timer sammen med barna sine hver dag (selv om det sikkert finnes).

Her har vi foretatt et valg som jeg håper holder en stund til. Snuppa er 2,5 år og mange i den alderen velger å ikke lenger la barna sove på dagtid. Vi tviholder på at snuppa fortsatt skal sove en to timer på dagen så lenge hun selv ønsker det. Så nå som det er sommer legger hun seg ikke før nærmere 21.

Vi kunne jo velge at hun skulle slutte å sove på dagtid, men da måtte hun lagt seg før om kvelden og dermed redusert tiden sammen med oss.

Jeg ser på dette som et bevisst valg fra vår siden for å maksimere den tiden vi kan få sammen med henne ... og så får jeg bare innse at vi har et samarbeidsvillig barn når det gjelder soving.