|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna? | |||
Mindre enn 1 time |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
1-2 timer |
1 | 0,59% |
2-3 timer |
4 | 2,35% |
3-4 timer |
33 | 19,41% |
5 timer eller mer |
99 | 58,24% |
4-5 timer |
33 | 19,41% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnSånn helt gjennomsnittelige hverdager har vi mer enn 5 timer sammen
![]() |
#82 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg er hjemmeværende så svaret gir seg selv, mer enn 5 timer.
![]() |
#83 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Veldig bra sagt, kie, det setter ord på det jeg tenker også. Og akkurat i det jeg leste det, klappet jeg igjen PC'n og ga storebror min fulle og hele oppmerksomhet. Vi hadde det kjempemorsomt. Takk for sparket.
![]() |
#84 |
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnOver 5 timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnLillebror er sammen med en av oss hele sin våkne tid, 11 timer i døgnet.
![]() |
#86 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnHar ikke lest svarene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
weird
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn
Så flott!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnLillesøster er hjemme sammen med meg hele dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnSvarte 4-5timer men det er egentlig over 5timer jeg tok kun utgangspunkt i ettermiddagen i farten...
![]() |
#90 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnHer står mor opp kl. 5.40 og barna kl. 6.30. Så er de i barnehagen kl. 6.45. Min dårlige samvittighet for barna er SÅÅÅÅÅ trøtte.
![]() |
#91 |
Kontrollfrik
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnHvis undersøkelsen er representativ for samfunnet generelt, synes jeg det er rart at en så stor prosentandel har mer enn 5 timer sammen med barnet i hverdagen. Flertallet av befolkningen jobber da fremdeles fullt? Eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Kontrollfrik
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg har ikke tatt høyde for at noen barn våkner 5 og legger seg 22, noterer jeg meg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Men denne pollen tar ikke høyde for den andre forelderen. Dersom man bytter på, er det mulig å levere sent/hente tidlig.
![]() |
#94 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnAkkurat nå er jeg sykemeldt og får MYE tid sammen med snuppa.
![]() |
![]() |
#95 |
I mål
|
Jeg jobber 90%, men har en reisevei som er såpass lang at hadde jobben vært nærmere hadde jeg ikke hatt noen problemer med 100% og så se ham like mye. Det blir forresten tilfellet fra høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnJeg svarte som "oss" ikke "meg". Altså hvor mye tid barnet har med en av oss eller begge to.
![]() |
#97 |
flisespikker
|
Men mange av dem som er her inne jobber redusert eller har permisjon, så da blir jo snittet høyere. Jeg tror ikke det er mange som jobber full tid som har mer enn fem timer sammen med barna sine hver dag (selv om det sikkert finnes).
Det vil jo også forskyve resultatet litt, siden mange bytter på å begynne tidlig og slutte tidlig på jobb. Jeg svarte bare ut fra meg selv, for jeg oppfattet at det var det det ble spurt etter; ellers ville det blitt litt mer for mitt/vårt vedkommende.
![]() |
#98 |
Audacious
|
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn5,5 timer på hverdagen er de sammen med én av foreldrene, men ikke begge to hele tiden. F.eks henter den ene, den andre bringer, vi legger hvert vårt barn osv.
![]() |
#99 |
Kontrollfrik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgnMed meg, er det vel i gjennomsnitt ca 5 timer (antageligvis litt mer). Men mannen jobber redusert for tiden for å ha mer tid til barna. Så de ser nok han mye mer, han jobber 1-2 dager i uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|