Sv: Film til 14-årsdag?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Deadpool synes jeg er kjempemorsom, og vi tok med Poden på den på kino, men jeg vil ikke vise den til andre fjortenåringer jeg ikke kjenner - den er såpass brutal, og jeg vet ikke hvordan alle håndterer det.
Absolutt enig. Gladvoldfaktoren er ekstremt høy.
Våre barn digger katastrofefilmer, og f.eks. The Day After Tomorrow kom før det var aktuelt for dem å se. San Andreas er av nyere dato, men mulig flere har sett den. Går man for langt tilbake så blir spesialeffektene kjipe ift hva de er vant til i dag, og det rynker barna her på nesen over.
Pacific Rim er det ikke så mange som har sett har vi lagt merke til av podens venner. Så den ble vist under bursdagen i fjor.
Ocean's filmene fenger gjerne i den alderen, men mange har nok ikke sett de da de er litt for "gamle". The Italian Job har også de rette elementene for en kul aften.
Men jeg tror dere vil slite med å holde dere til 1,5 t. Hva med å utvide tidspunktet slik at både spilling og en film på 2 t går? Evt så kan dere kjøre spilling og så en time, halvannen med morsomme YouTube snutter på tv. Det er jo gjerne midt i blinken