Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Film til 14-årsdag?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-16, 23:44   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film til 14-årsdag?

Deadpool synes jeg er kjempemorsom, og vi tok med Poden på den på kino, men jeg vil ikke vise den til andre fjortenåringer jeg ikke kjenner - den er såpass brutal, og jeg vet ikke hvordan alle håndterer det.

Gammel 18-11-16, 00:00   #2
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Film til 14-årsdag?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Deadpool synes jeg er kjempemorsom, og vi tok med Poden på den på kino, men jeg vil ikke vise den til andre fjortenåringer jeg ikke kjenner - den er såpass brutal, og jeg vet ikke hvordan alle håndterer det.

Absolutt enig. Gladvoldfaktoren er ekstremt høy.

Våre barn digger katastrofefilmer, og f.eks. The Day After Tomorrow kom før det var aktuelt for dem å se. San Andreas er av nyere dato, men mulig flere har sett den. Går man for langt tilbake så blir spesialeffektene kjipe ift hva de er vant til i dag, og det rynker barna her på nesen over.

Pacific Rim er det ikke så mange som har sett har vi lagt merke til av podens venner. Så den ble vist under bursdagen i fjor.

Ocean's filmene fenger gjerne i den alderen, men mange har nok ikke sett de da de er litt for "gamle". The Italian Job har også de rette elementene for en kul aften.

Men jeg tror dere vil slite med å holde dere til 1,5 t. Hva med å utvide tidspunktet slik at både spilling og en film på 2 t går? Evt så kan dere kjøre spilling og så en time, halvannen med morsomme YouTube snutter på tv. Det er jo gjerne midt i blinken

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.