Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-07, 11:52   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Verdens feteste syvåring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Hvorfor lar man ikke barna sine leke på ballrommet på Ikea hvis de har lyst?

Jeg oppriktig lurer.

For min del fordi vi sjelden er på IKEA, og hvis jeg er der så er det oftest uten Vesla. Jeg vet ikke om jeg hadde satt henne igjen i ballrommet om vi hadde dratt dit nå når hun er stor nok.

Når jeg har fobi mot lekerom og ballrom ellers så er det fordi jeg syns de er møkkete og ekle, og at det alltid er noen slemme, bossete barn som skremmer de andre der. Vi har forresten vært på Peppes mange ganger, og da har det vært fri tilgang til lekerom. :normal: Vesla er nok litt som meg, hun vil heller tegne enn å leke med de ekle, skitne lekene.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat