Sv: Verdens feteste syvåring
Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.
For min del fordi vi sjelden er på IKEA, og hvis jeg er der så er det oftest uten Vesla. Jeg vet ikke om jeg hadde satt henne igjen i ballrommet om vi hadde dratt dit nå når hun er stor nok.
Når jeg har fobi mot lekerom og ballrom ellers så er det fordi jeg syns de er møkkete og ekle, og at det alltid er noen slemme, bossete barn som skremmer de andre der. Vi har forresten vært på Peppes mange ganger, og da har det vært fri tilgang til lekerom. :normal: Vesla er nok litt som meg, hun vil heller tegne enn å leke med de ekle, skitne lekene.
Hvis barna blir plaget eller vil til foreldrene, ringer de deg på mobilen med en gang. Jeg har utelukkende god erfaring med ballrommet på Ikea og alle andre steder, men nå er ikke min jente "pysete" og rolig av seg heller, hun er litt av en villstyring. Om vesla di heller liker å sitte rolig og tegne og ikke liker slike steder som ballrom etc, så skal du jo selvsagt ikke akkurat tvinge henne inn dit, men jeg synes det er veldig trist (og litt forstyrret) om foreldre lar sine egne "fobier" overføres til ungene, at et barn griner og vil inn på et ballrom eller lekerom og foreldrene nekter. Nå snakker jeg helt generelt. Jeg hadde aldri nektet vesla å leke på et ballrom hun VILLE inn på, bare fordi jeg ikke likte slike steder.