Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 22:39   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Han som jeg bor med drar aldri på jobbtur med bilen vår. Ikke så lenge han ikke får bilgodtgjørelse som er høyere enn statens km-satser. Så da blir det leiebil hvis han skal på korte turer, men stort sett blir det fly eller hurtigbåt.
Jeg må ha bilen for å bringe og hente i barnehagen.

Og det er til og med min bil!

Nei, det fører nok ikke til bråk i heimen dette. Jeg tar vanligvis bussen med barna for å hente og bringe i barnehagen allikevel!

Sånn til slutt kan jeg føye til at han i dag fant ut at firmaet hans har avtale med et bilutleiefirma. Så da får jeg hatt bilen majoriteten av tiden allikevel.

Maverick er ikke aktiv