Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravling, avsporinger, tull og tøys

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-06, 21:07   #81
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg surfer også med laptopen i fanget, mens mannen sitter og ser fornøyd på fotballkamp. Ikke like fornøyd, jeg da. Håper liksom at resultatet skulle være annerledes og at mitt lag kunne komme seg opp i teten.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 21:33   #82
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Allikevel er det mest irriterende at mannen tar med bilen.

Han som jeg bor med drar aldri på jobbtur med bilen vår. Ikke så lenge han ikke får bilgodtgjørelse som er høyere enn statens km-satser. Så da blir det leiebil hvis han skal på korte turer, men stort sett blir det fly eller hurtigbåt.
Jeg må ha bilen for å bringe og hente i barnehagen.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 22:39   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Han som jeg bor med drar aldri på jobbtur med bilen vår. Ikke så lenge han ikke får bilgodtgjørelse som er høyere enn statens km-satser. Så da blir det leiebil hvis han skal på korte turer, men stort sett blir det fly eller hurtigbåt.
Jeg må ha bilen for å bringe og hente i barnehagen.

Og det er til og med min bil!

Nei, det fører nok ikke til bråk i heimen dette. Jeg tar vanligvis bussen med barna for å hente og bringe i barnehagen allikevel!

Sånn til slutt kan jeg føye til at han i dag fant ut at firmaet hans har avtale med et bilutleiefirma. Så da får jeg hatt bilen majoriteten av tiden allikevel.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 22:40   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...men sånn i prinsippet er det fortsatt irriterende at han tar bilen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 22:55   #85
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...men sånn i prinsippet er det fortsatt irriterende at han tar bilen.

Skjønner jeg godt. :stakar:
Min dag ble for øvrig svært annerledes enn forventet. Vi er en nymotens mine/våre-barn-familie, og i helgen har vi hatt tenåringene her. Alle sammen. Men de skulle ikke være til middag i dag, for mor kom hjem fra kjærstetur, og de måtte værsågod innfinne seg til det.

Kl 1812 får jeg melding: "Vi kommer likevel, mamma kommer ikke før sent." 1822: "Kan *** spise hos oss?".

1858 ramlet 3 tenåringer inn av døren. Jeg var sjeleglad for at elgsteken var tint, det ble saftige biffer til hele gjengen (minus mannen). Min plan om nettkveld falt litt i fisk, men de er utrolig koselige. Nå er det film, før en ny dag venter.

Majsa:
Ja, Saken (les byggesaken) er det som preger livet vårt.

Gammel 18-09-06, 20:07   #86
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

I dag har jeg hatt MANDAG på jobb, men det er greit for den dagen er over og i morgen er det tirsdag. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til freddan. Nå er gulvet vasket, brød og rundstykker bakt, ungene sover og jeg har funnet fram laptop og strikketøy. I kveld er det kun slappe av og se på tv.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 20:16   #87
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

I dag har jeg hatt MANDAG på jobb (...)

Jeg har det fremdeles, jeg.
Tidenes lengste mandag tar aldri slutt. Jeg går egentlig av vakt rundt midnatt, men har en snikende følelse om at dette er en sånn dag hvor det blir senere.. :trøttoglei:

Gammel 18-09-06, 20:24   #88
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er også på jobb, stenger ikke før 21 og er drittlei, føttene verker og jeg vil bare hjem...

Anne er ikke aktiv  
Gammel 18-09-06, 20:31   #89
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Barna har en særdeles uvanlig døgnrytme i dag. Minstemann sovnet i bilstolen, uten middag, og jeg er litt usikker på hvordan jeg skal takle det.

Størstemann derimot har sovet en mangetimerslur i dag, (han er syk), ikke spesielt trøtt nå, og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre med det også.

...og manneslasken sitter på et hotellrom.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.