Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravling, avsporinger, tull og tøys

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-06, 17:31   #61
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Det ble utrolig koselig og lattermildt i går. Topp kveld med gode venner, god mat, god drikke og masse skravling.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 17:31   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på Jon Schaus standup-show i kveld. Noen som har vært på det, som kan gi meg noen forventninger?

Egentlig gir jeg bengen i om det er bra eller dårlig, det er grisebra plasser og jeg slipper å tenke på velling, hvor-er-smokken og klesvask.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 18:10   #63
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg skal på Jon Schaus standup-show i kveld. Noen som har vært på det, som kan gi meg noen forventninger?

Egentlig gir jeg bengen i om det er bra eller dårlig, det er grisebra plasser og jeg slipper å tenke på velling, hvor-er-smokken og klesvask.

Jeg var på et show med han en gang for mange år siden - jeg likte det kjempegodt!

Gammel 16-09-06, 19:50   #64
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Evig skravletråd dette her.

Jeg er litt sur! Skulle få støvletter av mannen min idag (fordi jeg er blakk og lønning er til uken), og så fant jeg ingen jeg likte.

Sist redigert av Røverdatter : 16-09-06 kl 21:36.
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 20:15   #65
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Det ble utrolig koselig og lattermildt i går. Topp kveld med gode venner, god mat, god drikke og masse skravling.

Topp mat, ja
Og noen støle magemuskler...

Rolig kveld her i dag, det er deilig. Blir vel en film etterhvert.
"Fun with Dick and Jane" tror jeg sto på programmet.

Alexa er ikke aktiv  
Gammel 16-09-06, 20:21   #66
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har oppdaga at General har begynt lage mini-porsjonar og kose meg veldig med det no

Gammel 16-09-06, 21:32   #67
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Han er litt søt, han Jon Schau. Har i hvert fall hørt at showet hans skal være bra. Litt trist og alvorlig og morsomt på en gang.

Jeg skal bare være hjemme i kveld. Mannen jobber, og jeg skal rydde ut av kjøkkenskap, se på film og kanskje lage noe godt til bare meg. Men nå er det sånn en ekkel stekefisklukt i huset at jeg helt har mistet matlysten. VI var på stranda i ettermiddag, og der kokte sjøen med makrell. Guttene prøde fiskelykken, og både mannen og JC fikk napp. Kjempemoro for dem, mens HE ble misunnelig som bare det. JC klarte til og med å spise av makrellen før han la seg, så jeg skal ikke klage. Han er ingen fiskespiser til vanlig, nemlig.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 00:13   #68
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg har oppdaga at General har begynt lage mini-porsjonar og kose meg veldig med det no

Det gjorde de også da jeg snuste i en liten periode for noen år siden. Guuud, så treig du er.

Denne helen har hittil ikke blitt helt som planlagt. Skulle til sjømannskirken, kjøpe bord på IKEA og være masse ute og være lykkelig familie. Vi har vært på IKEA, og er en lykkelig familie, men bord ble det ikke, Aurora er syk og bare sover og Espen er ute og kjøper bøker og søpleposer. Så her sitter jeg, da. Igjen. Nå skal jeg gå og lese til teoriprøven.

Gammel 17-09-06, 08:21   #69
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Det gjorde de også da jeg snuste i en liten periode for noen år siden. Guuud, så treig du er.

Det har virkelig gått meg hus forbi!!! Er lykkelig over å kunne legge Moccaen på hylla. Akkurat som dette er noko å skrive heim om

Gammel 17-09-06, 17:26   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til opplysning var Jon Schaus show morsomt, tankevekkende, litt trist og hysterisk festlig på en gang.

Anbefales!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 17:39   #71
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Da er jeg jobbenke igjen.

Gammel 17-09-06, 17:58   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Saint...

Kjipe greier det der. Hvor lenge varer enkestausen da? Selv kommer jeg i samme situasjon nesten hele neste uke.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 18:00   #73
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Da er jeg jobbenke igjen.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 18:03   #74
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Saint...

Kjipe greier det der. Hvor lenge varer enkestausen da? Selv kommer jeg i samme situasjon nesten hele neste uke.

Heldigvis ikke lenger enn til tirsdag. Jeg har for øvrig et drømmebarn som sover hele natten, leker pent med seg selv og alt det der, men det er kjedelig likevel. Synes egentlig mest synd på mannen, det er en lang kjøretur, men viktig for prosjektet.

Gammel 17-09-06, 18:18   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Heldigvis ikke lenger enn til tirsdag. Jeg har for øvrig et drømmebarn som sover hele natten, leker pent med seg selv og alt det der, men det er kjedelig likevel. Synes egentlig mest synd på mannen, det er en lang kjøretur, men viktig for prosjektet.

Jeg har to drømmebarn som ikke sover hele natten, langt derifra. Allikevel er det mest irriterende at mannen tar med bilen.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 19:15   #76
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Heldigvis ikke lenger enn til tirsdag. Jeg har for øvrig et drømmebarn som sover hele natten, leker pent med seg selv og alt det der, men det er kjedelig likevel. Synes egentlig mest synd på mannen, det er en lang kjøretur, men viktig for Prosjektet.

Det er lenge nok å være uten kjæresten sin. Var 4 dager alene denne uka, og det var litt trist.
Jobber han også for Saken? :noia:

Gammel 17-09-06, 19:35   #77
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Jeg har begynt å røyke daglig igjen, og har seriøst vurdert å gå over til snus for å klare å slutte.
Er litt redd for å besvime bare. Er det sterkt eller?

Plipp er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 19:37   #78
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg har begynt å røyke daglig igjen, og har seriøst vurdert å gå over til snus for å klare å slutte.
Er litt redd for å besvime bare. Er det sterkt eller?

En mjuk start er Mocca, den svarte er best. Gå videre til Catch, helst den lilla. Om du fortsatt ikkje har besvimt, ta en General mini. Og så kan du gå vidare til all slags uhumskheiter. For meg stoppe det på vanlig General i pose, men dei er for store for den vesle kjeften min

Gammel 17-09-06, 19:45   #79
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn da har en haug med tusenlapper blitt skyflet ut av min konto, så nå skal jeg ned og lage ferdig bolognese-sausen min.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 17-09-06, 21:03   #80
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg sitter her med fotball på tven (ikke selvvalgt) svigers i sofaen og mannen med øynene stivt festet på fotballkampen. Jeg er vel ikke fotballhater, men jeg savner å velge og slå av kamper som er skikkelig kjedelige og blir så lei lyden. Så da tar man maskinen i fanget og koser seg som best man kan.

Ble litt nattevåk i natt så jeg er stuptrøtt, og svigers skal med fly til Egypt i morgen tidlig klokka 05.30 og har tenkt å tilbringe natten på Gardermoen. Så vi venter vel litt på at de skal dra. Har egentlig lyst til å gå og legge meg, men må vel vente til de har kommet seg til toget :trøtt:

Har spist deilig lammestek hjemme hos mamma og pappa og er behagelig mett. Snuppa fikk hjemmelaget blomkålsuppe og det likte hun kjempegodt, spiste selv med skje og åt som bare det.

Føler meg ganske hjernedød i kveld, håper jeg klarer å få postet dette før jeg surfer videre i den store vide webben.

Sist redigert av Pamina : 17-09-06 kl 21:04. Årsak: grammatisk glipp
Pamina er aktiv nå  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.