Vis enkelt innlegg
Gammel 22-07-07, 09:02   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...

Utdannelse forteller ingenting om et menneskes indre kvaliteter. For å sette det på spissen. Så vet jeg om flere leger med liten sosial intelligens. Og andre leger som er sosial intelligente. De er utdannet leger, men det sier meg lite om hvilken typer mennesker de er.
Det å kunne omgåes mennesker og oppføre seg er mye viktigere enn hvilken utdannelse de har. Jeg har venner med høy utdannelse og de uten. Setter like stor pris på begge kategorier. Synes det er mye viktigere med Eq enn Iq, selv om det selvfølgelig er bra hvis man har begge deler *ole brumm*. Derimot mennesker som ikke følger med på hva som skjer i verden og ikke har noen interesser, er som regel ikke dem jeg holder meg med.
Jeg har litt utdannelse utover videregående, men har vært heldig og har jobbet meg opp til en bra jobb. Mannen min er bilmekaniker, og det er jo ikke status yrke (ifølge en del folk). Men pokker så mange "høytstående" mennesker som ringer han og vil ha hjelp

For å avspore litt. Så virker det som de som er veldig godt utdannet og har en stressende jobb, ofte er lite lykkelige.

Sist redigert av Pelikan : 22-07-07 kl 09:33.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat