Vis enkelt innlegg
Gammel 23-07-07, 15:07   #544
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Du bare kryddrer filéten, legger den i en form (hiv litt smør i og) og hiver den inn på ca 180-200 grader. Prik litt i den når den begynner og se ferdig ut, når den lett "detter" fra hverandre er den ferdig.

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Nå har jeg marinert dem i litt olivenolje, urter, krydder og en knust sitron en times tid. Setter dem med skinnsida ned på en stekeplate med bakepapir, midt i ovnen på 180 grader i ti minutter. (kommer jo litt an på ovnen, jeg liker best at de ikke er absolutt gjennomstekt, men litt faste i midten). Det er alt, like lett som grandiosa.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og det går fort. Jeg pleier å ha porsjonsstykker på enda høyere temperatur, kanskje 220 grader, og de er ferdige på ti minutter.

Tusen takk

Da skal det prøves i morgen
*nettopp lest reklamen fra coop mega med laks i så ble jo rett og slett sulten på laks NÅ*