Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 10:25   #118
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Litt refleksjoner over boken.

Jakten var spennende nok. Jeg skjønte aldri helt hvorfor Harry endte opp med Hagrid. Jeg syns ikke det var det opplagte valget - jeg hadde nok heller gått for Mr. Weasley, men det var kanskje fordi Hagrid har vært Harrys "livvakt" gjennom hele serien?

Det sier det jo når Mad-Eye dør. Det er fordi Mad-Eye så for seg at de kom til å gå etter de mest erfarne og aurorene først. Hagrid var den siste de kom til å tro hadde Harry, siden hans magi begrenser seg til tredje klasse. Han fikk jo rett og. Det tok først Mad-Eye og så gikk de etter Kingsley.