Sv: Mobbet gruppering?
Jeg ville ikke være med på mobbing i 2. - 4. klasse. Dermed ble jeg mobbet også. Har alltid hatt en sterk rettferdighetssans.
Nå har jeg vært på attføring i altfor mange år takket være at jeg fikk kreft mens jeg tok utdanning. Folk på attføring er snyltere og unnsluntrere......de er bare til last for samfunnet. Grav dem ned..... Jeg har hørt en del kommentarer om folk på attføring. Jeg fikk også høre at en kollega av meg ikke trodde noe på at jeg hadde fått "musearm" når jeg jobbet som teknisk tegner. Det var sårende å høre. Det å måtte slutte i jobben var en sorgprosess. Jeg måtte slutte i en jobb og jeg måtte gå ned til 66% av det jeg hadde tjent og jeg måtte finne et yrke som ikke holdt ved like "musearmen". Snart er jeg lærer men hjelpe meg hvor lang tid det har tatt takket være kreften...... 7 år Ja, ja, men jeg lever. Mannen min har også havnet på attføring de siste to årene. Han er kraftig angrepet av artrose (slitasjegikt) i fingerleddene og har ledd som en 70-åring iflg. legen hans. Så vi er jo noen skikkelige snyltere begge to.
Bare til info så er attføring en dårlig betalt karriere..... Jeg foretrekker å være frisk og få være yrkesaktiv. Frykter at jeg skal ende som minstepensjonist...
|