|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
guru advisor
|
![]() Sv: Mobbet gruppering?Føler meg noen ganger litt "mobbet" fordi jeg er en hønemor som vil sette mine egne grenser for mine barn. Da føler jeg at mine grenser ikke blir respektert av barnløse venninner , mor og svigermor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Mobbet gruppering?
Jeg har alltid skilt meg ut i forhold til jenteklikkene da jeg gikk på skolen. Om jeg ikke ble direkte mobbet, så var jeg ikke inkludert heller. |
![]() |
![]() |
#23 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobbet gruppering?Kan vel trygt si at mannen min er det. Han er Leeds supporter og det går riktig så dårlig med de for tiden og det har det gjort lenge. Sier til han at han får bytte klubb. Men det gjør han aldri. Er man ekte supporter bytter man ikke klubb.
![]() |
#25 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobbet gruppering?
Meg får du i alle fall ikke deng av.
![]() |
![]() |
#26 |
Pauset
|
![]() Sv: Mobbet gruppering?Jeg ville ikke være med på mobbing i 2. - 4. klasse. Dermed ble jeg mobbet også. Har alltid hatt en sterk rettferdighetssans. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|