|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Mobbet gruppering?Avsporing fra "har noen laget denne siden på bøff, eller ...". (Skal det være et komma etter anførselstegnet?)
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Mobbet gruppering?
Joda, hvis du føler at overvektige røykere er utsatt for mer mobbing enn andre så?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, jeg føler røykere blir mobbet og sett ned på. Noe som egentlig er forståelig, men ikke videre gøy allikevel. Overvektige "mobbes" også, og beskyldes for å være svake.
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Mobbet gruppering?Jeg har så lite meninger og ord selv i dag, så jeg signerer bare Fluke.
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobbet gruppering?Jeg er alenemor og velter meg i fete stønader.
![]() |
#8 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Mobbet gruppering?Jeg er lærer, så da er jeg kanskje sutrete og sytete? Jobber bare til ett-to hver dag, er lat og udugelig og fortjener ikke skikkelig lønn eller lang sommerferie. Sist redigert av Kaija : 27-07-07 kl 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Mobbet gruppering?Direkte mobba har eg vel ikkje vore, men eg kan nå skrive ned mine små "lyter". |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Mobbet gruppering?Da jeg gikk på ungdomsskolen, fikk de kristne ungdommene gjennomgå på daglig basis.
![]() |
![]() |
#11 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Mobbet gruppering?Å, jada. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: Mobbet gruppering?Jeg vil ikke påstå at jeg tilhører en gruppe som blir mobbet. Men jeg følte allikevel for å nevne at utdannelsen min i hvert fall er et offer for fordommer. Jeg ser at Syrin møter en holdning at hun tror hun er noe fordi hun er akademiker. Jeg vet at jurister møter mange "å ja, regelrytter"-holdninger, revisorer er tørrpinner, sosialantropologer har lest masse unyttig og ender som saksbehandlere i NAV, matematikere er sosialt døde osv. Jeg merker også slike holdninger når jeg sier hva jeg driver med, og da særlig fra andre akademikere som har valgt et annet fagområde eller annet universitet etc. Det er i-r-r-i-t-e-r-e-n-d-e. Hvorfor tror folk at deres utdannelse var vanskeligere, mer seriøs, mer nyttig osv enn andres? :blåser ut: Så altså, vitnemålet mitt opplever av og til mobbing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Mobbet gruppering?Jeg er utlending, og det er veldig morsomt å "ta" meg på uttalefeil eller feil bruk av ord
![]() |
#14 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Mobbet gruppering?Jeg tror kanskje det prates litt rundt det som egentlig var ment med hovedinnlegget…? Det som prates om her er jo ikke regelrett MOBBING, men heller fordommer og nedlatende holdninger. Uten at det nødvendigvis bør kategoriseres som mobbing av en gruppe. Hun tenkte også kanskje mer på oppveksten? Tenker bare høyt, jeg altså.
![]() |
#16 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobbet gruppering?Tror på alternative ting, og har fått huset renset for "spøkelser". :venter på deng: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Mobbet gruppering?Er alenemor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Mobbet gruppering?Jepp. Har vokst opp i det mange kategoriserer som en sekt, og attpåtil på bøgda. I tillegg var jeg utpreget sosialistisk i tankegangen allerede på ungdomsskolen, og la ikke skjul på det. For å være ekstra vill og gal sa jeg også i mot lærere åpenlyst i klassen, og lærere holder seg pokkern ta ikke for gode til å mobbe de heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|