Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-19, 11:30   #126
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det innafor?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Nei, han sier han skal gjøre det fordi det ikke er akkurat nå, men om et par uker. Jeg synes det er helt dust, men gidder ikke bry meg. Hvis det er sånn han vil prioritere så får det være hans valg. Men neste gang han sier at vi skal spare for å betale noen for å gjøre noe hjemme, skal jeg si at det er helt uaktuelt.

Ja, det forstår jeg godt. Vi har hatt mange samtaler i heimen om at vi må samarbeide om å holde den totale belastningen for familien vår på et så akseptabelt nivå som vi rår over. Og også trivselen. Det innebærer jo en del vanskelige avgjørelser, grensesetting og prioriteringer. Vi velger nok annerledes enn mange andre, men alfa og omega må jo være at vi innad drar lasset i samme retning, i det minste.