Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-19, 17:15   #32
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem gjør hva?

Jeg ville si 50-50 all den tid min mann er FAU-leder for skolen til minste, og tar mange av møtene som holdes på skolen til eldstemann. Gavehandling tas av den som har tid. Jeg tar gjerne bakingen, men han tar den om jeg ikke rekker det. Ellers deler vi på de fleste skoleoppgavene etter hvem som har kapasitet.

Jeg lurer noen ganger på om menn blir jagd vekk litt av mammaene. Jeg reagerer ofte på at når vennegruppe arrangeres, sendes innkalling bare til mammaene. Det ser jeg i andre skoleorganisasjoner, som skolekoret. Samtidig ser jeg at når jeg sender innkallinger til begge foreldre, får jeg som regel bare svar av mødrene.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat