Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-19, 13:58   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Å herrefred...jeg hadde klikka. Og jeg har hund selv...

Den dagen hun hadde vandret rundt og vært som et forstyrrende moment der jeg var, så hadde hun blitt satt i bilen, eller på et rom alene. Og ok, hadde hun vært en "sånn hund", så hadde hun aldri vært med bort heller da. Mi er heldigvis ei som knapt merkes der hun er, til tross for at hun er en stor hund.

Og hadde hun begynt å markere inne hos andre, da hadde det også vært rett ut i bilen, eller egnet rom. OG, jeg hadde selvfølgelig ryddet opp, vasket og lagt meg langflat.
Uhell kan skje, men dette er mer markering, og unnskyld meg...dårlig oppdragelse. Eller en fullstenndig mangel på evnen til å lses hunden fra eiers side.
Besøk på fremmede steder kan stresse en hund, og er det en ivrig markerer, så vil dette skje. Men da må eier ta tak.

Jeg har en sånn hund som markerer inne, kan si med engang at det virkelig ikke handler om dårlig oppdragelse selv om hunden er 5 år.
Trist å lese at det dømmes så lett, uten at man kjenner hundene. Hun blir jo ikke bedre av å ikke få være med i sånne situasjoner eller bli puttet inn på rom alene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat