Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-07, 18:42   #191
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Jeg er fortsatt sur på goblinen som lot Harry & co i stikken inne i Gringotts. Og det etter at Harry reddet ham fra kjelleren til the Malfoys.

Det var rørende at Kreacher stilte opp for de gode til slutt, og direkte hjerteskjærende at Dobby (Doby? Dobey?) ble drept etter sin heltedåd. Men Hedwig? Det la jeg knapt merke til. Den ugla har jeg egentlig aldri heftet meg med, så det reagerte jeg ikke på.

Etter at det ble kjent at Tonks var gravid var jeg rett og slett livredd for at hennes barn skulle bli en ny The Boy Who Lived. Jeg så for meg at Tonks skulle miste livet mens hun beskyttet Teddy, og at det skulle hjelpe Harry med å ta knekken på Voldy. Slik ble det da overhodet ikke, og bra var det.

Én ting har jeg ikke funnet løsningen på ennå. Og det er the little creature som Harry kommenterer i King's Cross. Hva/hvem var det? Var det slik at den biten av Voldemorts sjel som Harry bar med seg ble kastet ut da Voldemort prøvde å drepe ham på slutten, og at denne sjelebiten var the little creature? Eller var det noe helt annet?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat