|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere
Ja, det må det ha vært. Den lille bylten lignet jo veldig på den midlertidige kroppen Voldemort hadde før han fikk fatt i Harrys blod og fått en ordentlig kropp på slutten av GoF.
![]() |
#3 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn jeg ser det, siden hele Harry var der, så var det vel hele Voldemort også. Han var jo også borte en stund. Sjelen hans var så ødelagt, at dét var alt som var igjen.
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereJeg fikk endelig lest ut boka i forrige uke og kommer inn i diskusjonen så sent at jeg egentlig bare kan signere ting som er skrevet før: Jeg syntes også at teltturen var langdryg, alt karakterene ble tatt livet av på overbevisende måte (og at Hedwigs og Dobbys dødsfall var de mest hjerteskjærende), at Harrys utvikling var flott gjennom boka, at det var befriende å se både Dumbledore og Snape som flerdimesjonale personer. Også stiller eg meg i rekken av de sentimentale, som synes det var flott med epilogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereOg jeg nekter å spilertagge innlegget mitt. Hvis folk ikke vil vite hva som skjer i boka, bør de holde seg unna tråden. Jeg synes også det er ganske fjernt med en tråd på nesten 200 innlegg der all teksten er spoilertagget. So sue me! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilereJeg ble ferdig i går, og er vel seint i gang med noen diskusjon. Dropper spoilerne jeg også, for nå skriver jeg på kryss og tvers i handlingen. Sist redigert av Kaija : 05-08-07 kl 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Peppy!
|
Vive le révolution! |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |