Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-06, 19:52   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og så er det snart jul igjen

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Forøvrig så syns jeg at AC´s splittelse av familien i julen er veldig rart, jeg hadde heller svelgt en kamel (som å spise ribbe fremfor pinnekjøtt ) eller fem fremfor å la mine barn oppleve en splittet familie i det som for meg er den ENE skikkelige familiehøytiden.

…eller for å trekke den litt videre, litt merkelig at ikke mannen min velger å droppe julen og respekterer mitt syn for ikke å splitte familien.

Kanskje det er det at vi faktisk kompromisser denne ene tiden på året som gjør at vi ikke er en splittet familie på noen måte.

Jeg nekter å gå med på at det at vi ikke er sammen 100% av tiden en julaften i ny og ne splitter familien.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat