Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-22, 15:29   #3
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Driftsikker og grei bil, hvor mye må det koste?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men hvis du har brukt fjortentusen på den bilen du har, så holder den vel enda en god stund?

Det hadde vært fint om det var sånn, men nei. (og fjorten tusen er minst dobbelt så mye som det jeg ikke har. ). Snart må jeg ha nye dekk til begge sesonger.
At det er mye vedlikehold på denne er jo ikke så rart, jeg kjøpte den for 25 000. Det var enten det eller ingenting på det tidspunktet. Sånn sett var det jo forsåvidt en kalkulert risiko.

Toyota er absolutt et alternativ, men er jo gjerne dyrere i innkjøp. Jeg må regne litt på det. Jeg har allerede en bilutgiftskonto, så jeg har grei oversikt over totalen.

Jeg skal på ingen måte kjøpe veldig dyr bil med høyt lån, det er utelukket. Selv om jeg får romsligere økonomi fremover, er det uaktuelt å låse opp mye av det til bilutgifter. Jeg forsøker å finne den rette balansen mellom dyr nok bil som går greit og en ikke altfor dyr bil.