Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-22, 11:11   #19
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Middagsgjester fredag kveld - hva kan jeg lage?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Pai er godt ja, ungene liker det også. Men hvordan lager jeg det til så mange som sju voksne/"voksne"? To paier? Har jeg to paiformer? Og hvis jeg har det - får begge plass i ovnen samtidig?

Pasta carbonara er enkelt, og kjempegodt, men jeg synes ikke det er lett å lage til såpass mange. Det må liksom lages og serveres så kjapt, og kan ikke stå, for da blir det tykt og klissete, og det synes jeg fort det gjør hvis det er for stor porsjon også. Sikkert jeg som ikke helt har teken. Noen triks?

Enchiladas var heller ikke dumt.

Lurer på hva ungene sier hvis jeg sier vi skal kose oss med lapskaus på fredagskvelden.

Du kan jo steke en pai om gangen, og la den ene steke mens dere spiser den første.
Det med stor porsjon tenkte jeg ikke på, har ikke laget det selv. Men det finnes jo mange andre gode pastaretter da.

https://matpaabordet.no/2015/02/22/g...e-pastaretter/

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat