Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-23, 07:46   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Er det noen konkrete eksempler på merkevarer som er blitt skviset ut bortsett fra den lille nøttefabrikken? Jeg var i en diskusjon for et par dager siden hvor temaet var utvalg av dagligvarer i Norge kontra mange andre land, og EMV kom opp som et sidespor. Selv prøver jeg å avstå fra å handle EMV, men det hender jeg faller for fristelsen en gang i blant når det gjelder frukt og grønt. Vedkommende som mente vareutvalget i Norge er under en hver kritikk handler EMV på fast basis, men koblet ikke eget handlemønster - eller ville ikke koble - til utvalg i butikken. Vi ble avbrutt i diskusjonen, men jeg vil gjerne ha flere eksempler på hvilke merker eller varer EMV har skviset ut.

Støvkostene/refillene fra Jif som er umulige å få tak i nå fordi alle kjedene har laga sine egne. Som jevnt over har elendige håndtak som de i tillegg ikke sitter ordentlig fast på, i motsetning til Jif.