|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden # 14Er det noen konkrete eksempler på merkevarer som er blitt skviset ut bortsett fra den lille nøttefabrikken? Jeg var i en diskusjon for et par dager siden hvor temaet var utvalg av dagligvarer i Norge kontra mange andre land, og EMV kom opp som et sidespor. Selv prøver jeg å avstå fra å handle EMV, men det hender jeg faller for fristelsen en gang i blant når det gjelder frukt og grønt. Vedkommende som mente vareutvalget i Norge er under en hver kritikk handler EMV på fast basis, men koblet ikke eget handlemønster - eller ville ikke koble - til utvalg i butikken. Vi ble avbrutt i diskusjonen, men jeg vil gjerne ha flere eksempler på hvilke merker eller varer EMV har skviset ut. |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden # 14
https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/...satte-sagt-opp
![]() |
#3 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Jeg kjøper Friele kaffe på Coop. |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
Bra! Jeg handler lite på Coop men har oppleve en butikk med bare EMV kaffe. Men det er en del år siden. Godt de har skjerpa seg!
![]() |
#5 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Støvkostene/refillene fra Jif som er umulige å få tak i nå fordi alle kjedene har laga sine egne. Som jevnt over har elendige håndtak som de i tillegg ikke sitter ordentlig fast på, i motsetning til Jif.
|
|