Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-23, 07:10   #1
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Er det noen konkrete eksempler på merkevarer som er blitt skviset ut bortsett fra den lille nøttefabrikken? Jeg var i en diskusjon for et par dager siden hvor temaet var utvalg av dagligvarer i Norge kontra mange andre land, og EMV kom opp som et sidespor. Selv prøver jeg å avstå fra å handle EMV, men det hender jeg faller for fristelsen en gang i blant når det gjelder frukt og grønt. Vedkommende som mente vareutvalget i Norge er under en hver kritikk handler EMV på fast basis, men koblet ikke eget handlemønster - eller ville ikke koble - til utvalg i butikken. Vi ble avbrutt i diskusjonen, men jeg vil gjerne ha flere eksempler på hvilke merker eller varer EMV har skviset ut.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 20-03-23, 07:39   #2
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Er det noen konkrete eksempler på merkevarer som er blitt skviset ut bortsett fra den lille nøttefabrikken? Jeg var i en diskusjon for et par dager siden hvor temaet var utvalg av dagligvarer i Norge kontra mange andre land, og EMV kom opp som et sidespor. Selv prøver jeg å avstå fra å handle EMV, men det hender jeg faller for fristelsen en gang i blant når det gjelder frukt og grønt. Vedkommende som mente vareutvalget i Norge er under en hver kritikk handler EMV på fast basis, men koblet ikke eget handlemønster - eller ville ikke koble - til utvalg i butikken. Vi ble avbrutt i diskusjonen, men jeg vil gjerne ha flere eksempler på hvilke merker eller varer EMV har skviset ut.

https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/...satte-sagt-opp

Det er en gammel artikkel og det finnes flere (Coop har vel kun egen kaffe feks?)

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 20-03-23, 07:46   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/...satte-sagt-opp

Det er en gammel artikkel og det finnes flere (Coop har vel kun egen kaffe feks?)

Jeg kjøper Friele kaffe på Coop.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 20-03-23, 07:52   #4
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg kjøper Friele kaffe på Coop.

Bra! Jeg handler lite på Coop men har oppleve en butikk med bare EMV kaffe. Men det er en del år siden. Godt de har skjerpa seg!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 20-03-23, 07:46   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Støvkostene/refillene fra Jif som er umulige å få tak i nå fordi alle kjedene har laga sine egne. Som jevnt over har elendige håndtak som de i tillegg ikke sitter ordentlig fast på, i motsetning til Jif.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.