Tråd: Kvinne, 50+
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-23, 10:14   #168
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinne, 50+

Jeg blir veldig overrasket over hvor lenge man skal tilrettelegge for utflyttede unger. Jeg er kanskje i overkant pragmatisk anlagt, men min tanke er at det skal være plass til ungene også etter at de har flyttet ut, men at leiligheten tilpasses til de som faktisk bor der.

For egen del så solgte mamma eneboligen og flyttet inn i leilighet midt i studietida mi. Der var det bare ett gjesterom, men hvis både jeg og broder'n var hjemme samtidig så ble det ryddet plass til en utslagsseng i boden. Ingen av oss tenkte noe over at det var dumt. Mamma trengte ikke et svært hus for de få dagene i året det var snakk om.