Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-23, 15:54   #20
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studieavgift for studenter utenfor EU - for eller mot?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er vel mer som en betraktning rundt hva som ser ut til å være tendensen, og har vært det en stund, og en observasjon av at dette er nok et skritt i samme retning. Det betyr ikke at det er greit.

Veldig enig med My. Jeg synes det er en skam at Norge ikke har gjort VGS like obligatorisk som grunnskolen - i praksis er den det, den mangler bare rettighetene man får med ting som er obligatorisk. (bm: Alvorlig sykt barn som ikke kunne få hverken hjemmeskole, digital undervisning eller digitale hjelpemidler til å følge skolen remote, fordi det er jo "frivillig" å være på skolen. MEN til neste år - 2024 - skal det åpnes opp for digital undervisning, så det går fremover, men ulidelig sent. Spesielt bittert når de private VGS-ene allerede har tilbudet. "Du er ikke dum, bare fattig" Tror jeg må holde meg unna alt av skoletråder om både VGS, bachelor og master. )